ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8

دو ویدیوی تبلیغاتی جدید از گلکسی اس 8 منتشر شد

در دو ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) شاهد نمایش این دو گوشی موبایل به عنوان یک راهنمای سفر عالی و همچنین دستگاهی مناسب برای تجربه بازی‌های واقعیت مجازی هستیم.

اکنون حدود دو هفته از زمان عرضه گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌گذرد. از آنجایی که این دو گوشی موبایل از مدت‌ها قبل دو محصول مورد انتظار‌ در سال 2017 بوده‌اند، تاکنون با چالش‌های فراوانی رو به رو شده و نقدهای زیادی بر روی آن‌ها صورت گرفته است. در این مدت علاوه بر کاربران و رسانه‌های خبری، خود سامسونگ نیز ویدیوهایی رسمی از گلکسی اس 8  گلکسی اس 8 پلاس تهیه و در یوتیوب منتشر کرده است. ویدیوهای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس علاوه بر داشتن جنبه تبلیغاتی، به کاربرانی که پیش از این یکی از دو گوشی موبایل را تهیه کرده‌اند، امکانات دستگاهشان را نمایش می‌دهند.

در ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8 شاهد نمایش این گوشی موبایل به عنوان یک راهنمای سفر قدرتمند هستیم. کاربران حین سفر می‌توانند با استفاده از این دستگاه به هر نوع اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند. البته شرط دسترسی به این امکانات، دسترسی به اینترنت است. یکی دیگر از مهمترین مزایای این گوشی موبایل در سفر، کیفیت بالای دوربین آن است؛ به این ترتیب کاربر می‌تواند لحظه لحظه خود را ثبت کند.

البته ممکن است گوشی های موبایل دیگری نیز چنین امکاناتی را ارائه کنند، اما سامسونگ این حق را دارد تا در ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8 ، محصول خود را به عنوان بهترین در این زمینه معرفی کند.

ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8

ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8 این گوشی موبایل را یک کنسول بازی همه چیز تمام نشان می‌دهد

دومین ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8 بر روی قابلیت‌های سری جدید هدست واقعیت مجازی گیر وی آر (Gear VR 2017) متمرکز شده است. اگرچه نخستین سری از خریداران دو پرچمدار جدید سامسونگ این هدست را به عنوان هدیه دریافت کردند، اما سایر کاربران نیز می‌توانند آن را به همراه کنترلر جدید، با پرداخت 130 دلار خریداری کنند.

سامسونگ مدعی است تجربه بازی در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با تمامی گوشی های موبایل دیگر متفاوت است. دو ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 8 را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بینظیر مثل همیشه