طراحی کامپیوتری آیفون 8 اپل نیز منتشر شد

طراحی کامپیوتری آیفون 8 اپل نیز منتشر شد

پس از انتشار حرف و حدیث‌های فراوان پیرامون پرچمدار بعدی اهالی کوپرتینو در هفته‌های اخیر، حال طراحی کامپیوتری آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) نیز منتشر شده که علاوه بر تایید برخی نظریه‌های قبل، اطلاعات جدید و جالبی را در خود جای داده است.

تردیدهایی در واقعی بودن این طراحی کامپیوتری آیفون 8 وجود دارد

در میان شایعات زیادی که از نسل بعدی آیفون های اپل به گوش می‌رسد، شاید مهمترین آنها احتمال معرفی پرچمدار جدید اپل در رویداد WWDC 2017 باشد. اما تاکنون طرح‌ها، کانسپت‌ها و عکس های زیادی منتسب به این گوشی به بیرون درز کرده که در تازه‌ترین مورد، طراحی کامپیوتری آیفون 8 توسط لودهنده‌ای توییتری، با نام کاربری OnLeaks منتشر شده است. اگرچه برخی منابع خبری از جعلی‌بودن این تصویر سخن می‌گویند، اما به نظر می‌رسد چندان هم دور از واقعیت نباشد.

این طراحی کامپیوتری آیفون 8 که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری (یا به اصطلاح CAD) ساخته شده، برخی شایعات قبلی مانند قرارگیری دوربین دوگانه با لنزهای عمودی در قاب عقب گوشی را تایید می‌کند.

طراحی کامپیوتری آیفون 8 اپل نیز منتشر شد

نکات جالب توجه دیگری که از این طراحی کامپیوتری آیفون 8 مشاهده می‌شود، عدم وجود دکمه سنسور اثر انگشت (تاچ آیدی) در عقب یا جلوی اسمارت فون است که نشان می‌دهد اپل این حسگر را در زیر صفحه نمایش جانمایی خواهد کرد. البته دقیقا به همین دلیل نیز به احتمال زیاد عرضه این گوشی پرچمدار با تاخیر مواجه خواهد شد.

بر اساس شایعات قبل، دکمه‌های جانبی آیفون 8 به صورت مکانیکی طراحی نخواهند شد و به جای آن، به گونه‌ای ساخته می‌شوند که با استفاده از تکنولوژی بازخورد لمسی عمل کنند.

پیش از این نیز شاهد انتشار طرح کامپیوتری از آیفون 6 اپل (Apple iPhone 6) بودیم که دقیقا شش ماه پیش از رونمایی آن از یکی از کارخانجات تامین قطعات این موبایل به بیرون درز کرد و در نهایت، آیفون 6 مطابق با همین طرح تولید و روانه بازار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*