با جدیدترین طرح مفهومی آیفون 8 آشنا شوید

با جدیدترین طرح مفهومی آیفون 8 آشنا شوید

این روزها بخش بزرگی از توجه کاربران به سوی اپل و جدیدترین پرچمدارش جلب شده به طوری که حتی انتشار طرح مفهومی آیفون 8 (iPhone 8) نیز کنجکاوی آنها را برمی‌انگیزد.

تقریبا همه تصاویر منتشرشده از شماتیک و رندرهای سه بعدی محصول آینده اپل در روزهای اخیر، نشان از قرارگیری سنسور اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش می‌دهند. بر اساس این اطلاعات، اگرچه آیفون 8 قرار است به یک نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شود، اما بنا به ادعای یک تحلیلگر موبایل، حسگر تشخیص اثر انگشت حدود 0.65 اینچ از این صفحه را به خود اختصاص خواهد داد. با این حال، گویا اپل -در صورت عملی نشدن استفاده از این ویژگی- به فکر راهکاری جایگزین نیز بوده و دکمه تاپچ آیدی  را در قاب پشتی دستگاه جاسازی خواهد کرد.

اما امروز چند تصویر از طرح مفهومی آیفون 8 منتشر شده که تصور بهتری نسبت به «ناحیه کاربردی» پایین صفحه نمایش گوشی را به ما داده و چگونگی عملکرد آن را توضیح می‌دهد. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، این ناحیه علاوه بر سنسور اثر انگشت، محلی برای نمایش ابزاری همچون نوتیفیکیشن‌ها و دکمه‌های مجازی‌ست.

با جدیدترین طرح مفهومی آیفون 8 آشنا شوید

البته به یاد داشته باشید که این عکس های آیفون 8 بر اساس یک طرح مفهومی ساخته و به نمایش درآمده‌اند. با این حال، این کانسپت برگرفته از صحبت‌های کارشناسانی مانند مینگ چی کائو (Ming-Chi Kuo) بوده که سابقه درخشانی در پیش‌بینی طراحی آیفون های آینده داشته‌اند. بنابراین اگر پرچمدار جدید اهالی کوپرتینو چیزی دقیقا مشابه همین تصاویر از آب درآمد، زیاد تعجب نکنید.

تصاویری از جدیدترین طرح مفهومی آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*