سری جدید بازی Blitz Brigade

گیم لافت بازی Blitz Brigade: Rival Tactics را عرضه کرد؛ دانلود کنید

کمپانی گیم لافت سری جدید بازی Blitz Brigade را با نام Rival Tactics برای اندروید و آی او اس عرضه کرده است. در ادامه به معرفی و لینک دانلود آن خواهیم پرداخت.

همه طرفداران بازی‌های رایانه‌ای کمپانی فرانسوی گیم لافت را به خوبی می‌شناسند. به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این شرکت باید به آسفالت 8 اشاره کرد که هر کاربر اندروید و یا آی او اس حداقل یک بار آن را تجربه کرده است. بازی Blitz Brigade: Rival Tactics را باید جدیدترین محصول این شرکت بدانیم که در ادامه سری‌های پیشین بازی Blitz Brigade عرضه شده است. با توجه به سابقه‌ گیم لافت در تولید و توسعه بازی‌های موبایل، این محصول جدید را اکنون باید یکی از بهترین عناوین استراتژیک و تفنگی در عرضه بازی‌های موبایل بدانیم.

سری جدید بازی Blitz Brigade

اکنون در سری جدید بازی Blitz Brigade برای اندروید و آی او اس شاهد تغییر گیم پلی هستیم که به عنوان مهمترین قسمت آن باید به انجام مبارزات تاکتیکی با دیگر کاربران در سراسر دنیا اشاره کرد. در بازی Blitz Brigade: Rival Tactics کاربران می‌توانند از یک لیست پر از شخصیت‌های قدرتمند و قهرمان، جوخه‌های 8 نفره ساخته و با استفاده از ابزار آلات و ماشین‌های جنگی مختلف، به جنگ با رقبا بپردازند.

هر بار که در یک جنگ پیروز می‌شوید، صندوقچه‌ای پر از ابزار آلات و سلاح‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این ترتیب با بیشتر جنگیدن، قویتر و قویتر شده و به طور مرتب سلاح‌های بیشتری به دست می‌آورید. در هر بار اجرای بازی Blitz Brigade برای آی او اس یا اندروید قادرید تا قهرمانان جدیدی را به اختیار گرفته و آن‌ها را به تیم خود اضافه کنید.

سری جدید بازی Blitz Brigade

برای اجرای بازی Blitz Brigade: Rival Tactics باید همواره آنلاین باشید

یکی از ویژگی‌ های بازی Blitz Brigade امکان تشکیل تیم با دیگر دوستان و به وجود آوردن یک اتحاد قدرتمند است. از آنجایی که نیروها و ابزار آلات زیادی به صورت پیش فرض غیر قابل استفاده هستند، کاربر بیشتر به بازی کردن مشتاق می‌شود، چرا که تنها راه باز کردن و دسترسی به آن‌ها، پیروزی در جنگ‌های بیشتر است. بعد از باز کردن هر نیرو و یا سلاح نوبت به تقویت آن به مرور زمان می‌رسد. احتمالا با شنیدن این توصیفات به یاد بازی کلش آف کلنز افتاده‌اید، اما باید بدانید بازی Blitz Brigade: Rival Tactics به مراتب از این بازی بهتر است.

از آنجایی که شما در حال مبارزه با دیگر کاربران هستید، بعد از دانلود بازی Blitz Brigade و نصب آن، برای هر بار اجرا می‌بایست به اینترنت متصل شوید. همانند بسیاری از بازی‌های آنلاین این‌چنینی، این بازی را نیز می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی برای گوشی های موبایل اندرویدی و از آیتونز برای آیفون و آیپد دریافت کنید. برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر و سرعت دادن به پیشرفت خود می‌توانید سری به پرداخت درون برنامه‌ای بازی بزنید.

برای دانلود نسخه Android و یا iOS کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*