حداقل سرعت 50 مگابیت بر ثانیه با بسته های فیبر نوری مخابرات

از این پس مشترکان می‌توانند با استفاده از بسته های فیبر نوری مخابرات در سرعت‌ها و حجم‌های متفاوت، از اینترنت پرسرعت و باکیفیت بهره‌مند شوند.

تانوما یا تار نوری مخابرات ایران به معنی فیبر نوری تا منازل است و به فناوری جدیدی گفته می‌شود که به جای استفاده از کابل مسی، از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات تا محل مشتری بهره می‌برد. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان سرویس‌هایی مانند تلفن، اینترنت، سرویس‌های چندرسانه‌ای و سایر سرویس‌های مبتنی بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیت بسیار بالا در اختیار مشترکان قرار داد.

بسته های فیبر نوری

مشترکان می‌توانند در صورتی که در محدوده تحت پوشش قرار داشته باشند به صورت رایگان این سرویس را درخواست بدهند و از بسته های فیبر نوری مخابرات استفاده کنند. مدت قرارداد تمام این بسته‌ها 12 ماه است و مشترکان می‌توانند در پورتال مخابرات و در بخش تانومای اینترنت از جزئیات بسته های فیبر نوری اطلاع پیدا کرده و آن‌ها را سفارش دهند.

جزئیات بسته های فیبر نوری مخابرات

  • طرح الماس 1 با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و حجم 100 گیگابایت به قیمت 110 هزار تومان عرضه می‌شود. این طرح دارای یک هفته اینترنت رایگان بوده و پرداخت هزینه آن از روی قبض تلفن صورت می‌گیرد.
  • طرح الماس 2 با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و حجم 500 گیگابایت به قیمت 480 هزار تومان ارائه می‌شود. این طرح نیز دارای یک هفته اینترنت رایگان است و هزینه آن به صورت پیش پرداخت، دریافت خواهد شد.
  • طرح الماس 3 با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و حجم هزار گیگابایت (1 ترابایت) به قیمت 920 هزار تومان است و هزینه آن به صورت پیش پرداخت از مشترکان دریافت می‌شود.
  • طرح زمرد 1 با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه و حجم 200 گیگابایت به قیمت 300 هزار تومان در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد و هزینه آن به صورت پیش پرداخت خواهد بود.
  • طرح زمرد 2 تنها گزینه موجود در بسته های فیبر نوری مخابرات است که با مدت قرارداد 6 ماهه عرضه می‌شود. این طرح با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه و حجم 500 گیگابایت، 650 هزار تومان قیمت دارد که به صورت پیش پرداخت از مشترکان دریافت می‌شود.
  • طرح مروارید 1 با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه و حجم 50 گیگابایت دارای مکالمه رایگان درون استانی است و هزینه 60 هزار تومانی آن بر روی قبض تلفن محاسبه می‌شود.
  • طرح مروارید 2 با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه و حجم 100 گیگابایت از مکالمه رایگان درون استانی برخوردار است و هزینه 110 هزار تومان بر روی قبض تلفن محاسبه خواهد شد.

مشترکان مخابرات می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت مخابرات ایران، از تحت پوشش بودن یا نبودن این سرویس استعلام بگیرند و سپس با مراجعه به مراکز مخابرات در محل خود، بسته مورد نظر را انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنند. در صورتی که محدوده کاربر تحت پوشش فیبر نوری نباشد، وی می‌تواند به صورت رایگان درخواست تبدیل کابل مسی به فیبر نوری را ارائه دهد.