احتمال معرفی آیفون 8 اپل در ماه آینده وجود دارد!

احتمال معرفی آیفون 8 اپل در ماه آینده وجود دارد!

این روزها حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون زمان معرفی آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) و تاخیر چندماهه آن شنیده می‌شود، اما در تازه‌ترین شایعات، رونمایی از پرچمدار آینده اهالی کوپرتینو زودتر از حد تصور ذکر شده است.

در حالی که انتظار می‌رفت تاریخ معرفی آیفون 8 اپل طبق روال سال‌های اخیر در شهریورماه قرار گیرد، اما بنا به ادعای یک تحلیلگر مسائل دیجیتال به نام JPMorgan، به نظر می‌رسد باید خود را برای رونمایی از این محصول در ماه آینده و همزمان با معرفی iOS 11 در رویداد WWDC 2017 آماده کنیم.

معرفی آیفون 8 اپل در ماه آینده می‌تواند بر میزان فروش آن تاثیر بگذارد

مورگان معتقد است بر طبق شواهد موجود و خبرهای رسیده از درون شرکت آمریکایی اپل ، به «احتمال زیاد» ماه ژوئن زمانی‌ست که از جدیدترین نسل آیفون ها به طور رسمی رونمایی شود. به عقیده این تحلیلگر، اگرچه این غافلگیری ممکن است هیجانات کاربران را به دنبال داشته باشد، اما نباید از تبعات و تاثیر این اقدام بر روی میزان فروش آیفون 8 غافل شد.

آخرین باری که یک گوشی آیفون در رویداد WWDC معرفی شد، به سال 2010 و معرفی آیفون 4 (iPhone 4) بازمی‌گردد. از آن زمان به بعد، از همه پرچمداران شرکت اپل در ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهر) رونمایی شده است. بنابراین، معرفی آیفون 8 اپل در خردادماه کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مورگان در ادامه ذکر می‌کند که حتی اگر رویداد WWDC 2017 مکانی برای رونمایی از آیفون جدید باشد، باز هم زمان عرضه آن به بازار تا پیش از شهریورماه عملیاتی نخواهد شد. رویداد جهانی اپل در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود شاهد رونمایی از جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 11، سیستم عامل جدید ساعت اپل (WhatchOS 4) و رقیبی برای گوگل هوم از سوی اپل باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*