عرضه آیفون 8

عرضه آیفون 8 به سال 2018 موکول خواهد شد (شایعه)

تاکنون گزارش های زیادی پیرامون تاخیر در عرضه آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) منتشر شده‌ و حالا نیز شایعاتی مبنی بر عرضه  این محصول در سال 2018 به گوش می رسد.

اخیرا شایعات مختلف، از تلاش‌های اپل برای طراحی و تولید دو آیفون جدید خبر داده‌اند: آیفون 8 به عنوان یک گوشی انقلابی با طراحی بدون حاشیه در پنل جلو، صفحه OLED، تکنولوژی شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده (AR). همچنین آیفون 7 اس (Apple iPhone 7s) با طراحی مشابه با پرچمداران قبلی و امکانات کمتر.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش گزارشاتی مبنی بر تاخیر در عرضه آیفون 8 (Apple iPhone 8) تا اواخر پاییز سال جاری در فضای مجازی رویت شدند. با این حال طبق گزارش جدیدی که در این باره منتشر شده است، این محصول انقلابی و جدید تا قبل از سال 2018 میلادی از راه نمی‌رسد.

عرضه آیفون 8 به خاطر مشکلات تولیدی به سال بعد موکول خواهد شد

در این گزارش آمده است که بنا به دلایلی همچون کمبود قطعات مختلف و همچنین چالش‌ مهندسان در طراحی محصول، عرضه آیفون 8 اپل به احتمال زیاد در پاییز امسال اتفاق نمی‌افتد. همچنین طبق اسناد منتشر شده در این گزارش، شرکت Foxconn تنها در انتظار سفارشات اهالی کوپرتینو برای قطعات آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس است. بدین ترتیب در پاییز پیش رو تنها شاهد رونمایی اپل از این دو گوشی خواهیم بود.

در مورد اعتبار و واقعیت این گزارش جدید هنوز هم نمی‌توان اظهار نظر کرد، اما به هر حال این اولین گزارش مربوط به تاخیر در عرضه آیفون 8 اپل نیست. اگر به خاطر داشته باشید، بلومبرگ در ماه آوریل گزارشی مبنی بر تاخیر یک الی دو ماهه در عرضه این گوشی منتشر کرد؛ در آن زمان نیز دلیل این تاخیر، مشکلات تولیدی ذکر شده بود. خبرگزاری Mac Otakara نیز چنین موضوعی را پیش‌بینی کرده بود. هفته گذشته آقای مینگ چی کو، یکی از کارشناسان شناخته شده KGI، اعلام کرد تولید انبوه آیفون 8 اپل احتمالا تا ماه اکتبر یا نوامبر آغاز نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*