مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس اولترا

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس اولترا همراه با تصویر آن لو رفت

ساعاتی پیش مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس اولترا (Sony Xperia X Ultra) همراه با تصاویر رندر آن به عنوان فبلت جدید سونی به بیرون درز کرد.

بعد از عرضه اکسپریا زد اولترا (Sony Xperia Z Ultra) در سال 2013، گوشی اکسپریا ایکس ای اولترا (Xperia XA Ultra) با سخت افزاری نسبتا قدرتمند وارد بازار شد و به نظر حالا نیز نوبت به قبلت جدید سونی رسیده تا خودنمایی کند.

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس اولترا

فبلت جدید سونی به صفحه نمایشی بلند و 6.45 اینچی با نسبت تصویر 21:9 مجهز شده و حتی از پرچمداران ال جی و سامسونگ با نسبت‌های تصویر 18:9 و 18.5:9 نیز بلندتر خواهد بود. همچنین با توجه به دیگر محصولات سونی، تجهیز این گوشی جدید به صفحه نمایشی 1080p با پیکسل‌های اضافه دور از انتظار نخواهد بود.

علاوه بر این، احتمالا گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 660، همراه با چهار گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی و دوربین پشتی جلویی 13 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی نیز می‌توان به اندروید 7.0 نوقا، نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع کوالکام و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام می خواستم گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا 6.45 اینچی با قاب قرمز را پیش خرید کنم کی میتونم پیش خرید کنم کی وارد ایران میشه قیمت چنده ؟؟؟؟ این گوشی پیش خرید میشه ؟ چی کار کنم ؟
    با تشکر