سئات در ایران

اخذ نمایندگی خودروهای سئات در ایران توسط معین موتور

گروه فولکس واگن قصد دارد با برندهای خود از جمله سئات اسپانیا (SEAT) وارد بازار ایران شود و معین موتور نیز نمایندگی رسمی خودروهای سئات در ایران را اخذ کرده است.

گروه فولکس واگن (VolksWagen) به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز جهان شناخته می‌شود. این گروه دارای چندین برند مطرح شامل فولکس (Volks)، سئات (SEAT)، اشکودا (Skoda)، آئودی (AUDI)، پورشه (Porsche)، بنتلی (Bentley)، لامبورگینی (Lamborghini) و بوگاتی (Bugatti) است. محصولات گروه فولکس واگن شامل انواع خودروهای سواری، لوکس و سوپر اسپورت می‌شود. برندهای فولکس، مان و اسکانیا نیز در بخش خودروهای تجاری این گروه فعالیت می‌کنند.

سئات در ایران

فولکس واگن در سال‌های اخیر عنوان بزرگ‌ ترین خودروساز جهان را در اختیار خود داشت و عنوان پرفروش‌ترین خودروساز جهان نیز همواره بین فولکس و تویوتا دست به دست می‌شود. در سال 2016 میلادی هم فولکس با اقتدار تویوتا را پشت سر گذاشت و به پرفروش‌ترین خودروساز دنیا تبدیل شد. اکنون این گروه با برندهای خود قصد دارد وارد بازار ایران شود و نخستین برند فولکس واگن در ایران که حضور آن در کشورمان قطعی شده، سئات اسپانیاست.

سئات قدیمی‌ترین خودروساز اسپانیا و یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان اروپاست و با حدود 70 سال سابقه از اواسط دهه 90 میلادی به گروه فولکس واگن پیوست. در حال حاضر نیز 100 درصد سهام این شرکت خودروسازی اسپانیایی در مالکیت فولکس واگن آلمان قرار دارد. خودروهای اسپانیایی سئات از موتور، گیربکس و پلتفرم یکسانی با محصولات فولکس بهره می‌برند و مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در طراحی ظاهری و بدنه است.

اکنون شرکت معین موتور به صورت رسمی نمایندگی سئات در ایران را دریافت کرده است. با مراجعه به سایت بین‌المللی سئات نیز می‌توان نام معین موتور را در بخش نمایندگی‌ها به عنوان نماینده رسمی سئات در ایران مشاهده کرد. این شرکت ایرانی از سال 1388 تا به امروز، نمایندگی رسمی پورشه را در اختیار داشت و از این پس به عنوان نماینده دیگر برند فولکس واگن یعنی سئات نیز فعالیت خواهد کرد.

سئات در ایران

عرضه خودروهای سئات در ایران به زودی آغاز می‌شود

نام معین موتور در مرکز اصناف ایران نیز ثبت شده و این شرکت به عنوان نماینده رسمی دو برند فولکس واگن (پورشه و سئات) شناخته می‌شود. واردات خودروهای سئات به ایران به زودی آغاز می‌شود و شوروم مرکزی این برند نیز در خیابان عباس آباد تهران در محل سابق نمایشگاه اتو پورشه در حال ساخت است.

خودروهای SEAT در بازار جهان به عنوان خودروهایی اسپورت با عملکرد خیره‌کننده و هندلینگ و شتاب بالا معرفی می‌شوند و رویکرد آن، جذب خریداران جوان و علاقه‌مندان به خودروهای اسپورت بوده که در این زمینه تا حدود زیادی موفق عمل کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*