گوشی هواوی پی 10

اعتراف مدیر هواوی به پاسخ نامناسب این شرکت در برابر جنجال تراشه های حافظه هواوی پی 10

ریچارد یو مدیرعامل هواوی با ارسال نامه‌ای به کارمندان هواوی، پاسخ این شرکت به جنجال تراشه های حافظه هواوی پی 10 (Huawei P10) را مغرورانه و بد توصیف کرده است.

در یک نامه‌ای به کارمندان که البته بعدا در شبکه اجتماعی چینی Weibo نیز انتشار یافت، ریچارد یو مدیرعامل هواوی اعتراف کرده است که جنجال تراشه های حافظه هواوی پی 10 تقصیر آن‌ها بوده و وضعیتی کاملا نامناسب را به وجود آورده است. اگر خبرهای گذشته را دنبال کرده باشید، ما در گزارشی عنوان کرده بودیم که هواوی از تراشه های حافظه‌ی متفاوتی در پرچمداران جدید خود دو گوشی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) استفاده کرده است که عملکردی متفاوت را نیز به ارمغان آورده است.

این کمپانی چینی سعی کرد تا با ارسال یک بیانیه رسمی، به کاربران بفهماند هر دو نوع چیپست به کار رفته در این گوشی ها عملکردی یکسان را ارائه می‌کند و به خاطر تنظیماتی که مهندسان هواوی بر روی آن‌ها اعمال کرده‌اند، هر دو در یک سطح قرار دارند. با این حال آزمایش‌های AndroBench از مدل های مختلف تراشه های حافظه هواوی پی 10 منجر به آن شد که تفاوت در عملکرد آن دو ثابت شود.

حال در نامه‌ای که یو به کارمندان این شرکت چینی نوشته است، پاسخ این کمپانی به جنجال تراشه های حافظه هواوی پی 10 را کاملا مغرورانه می‌بیند. وی همچنین به مشکل زنگ هشدار به عنوان درس بزرگی برای هواوی اشاره می‌کند تا دیگر هیچگاه به کاهش هزینه‌های بی‌جا در گوشی های پرچمدار خود فکر نکند. تصویری از این نامه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

نامه ریچارد یو به کارمندان هواوی

هواوی برای جبران جنجال تراشه های حافظه هواوی پی 10 چه خواهد کرد؟

کمپانی هواوی در نظر دارد تیمی را برای دریافت نظرات مصرف کنندگانش گردهم آورد که زیر نظر ریچارد یو فعالیت خواهند کرد. این تیم به مراکز فروش و همچنین خدمات محصولات هواوی سرکشی می‌کنند و به پای صحبت مشتریان می‌نشینند. یو همچنین این وعده را داده است که به احساسات مشتریان این شرکت، اهمیت بیشتری داده شود. حال این که آیا هواوی برای جبران جنجال تراشه های حافظه هواوی پی 10 اقدامی را انجام خواهد داد یا خیر مشخص نیست، اما آنچه که مشخص است، بسیاری از مشتریانی‌ست که پس از مطلع شدن از این موضوع، نسبت به هواوی بی‌اعتماد شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا اگر سامسونگ بود اینجا صدتا کامنت ضدش گذاشته بودن
    برا اپل و هوآوی کسی چیزی نمیگه اصن
    ی مشت تعصبی!؟