طرح مفهومی گلکسی نوت 8

با بهترین طرح مفهومی گلکسی نوت 8 تا به امروز آشنا شوید

اکنون با بهترین طرح مفهومی گلکسی نوت 8 مواجه هستیم. تاکنون طرح‌های زیادی درباره ظاهر احتمالی Galaxy Note 8 مشاهده کرده‌ایم اما این مورد را بهترین سبک طراحی ممکن برای پرچمدار جدید سری نوت عنوان می‌کنیم.

سامسونگ بارها به تصمیم خود مبنی بر عرضه یک پرچمدار جدید از سری Note در سال 2017 تاکید کرده است. گوشی های موبایل سری نوت از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردارند و شکست گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) دلیلی بر توقف کل خط تولید این سری نخواهد بود. پرچمدار سری نوت در سال 2017 به احتمال بسیار زیاد گلکسی نوت 8 نام خواهد گرفت.

همانند دیگر پرچمداران سامسونگ، از مدت‌ها قبل اخبار و تصاویر مختلفی درباره پرچمدار جدید سری Note شنیده‌ و دیده‌ایم. اگرچه ماه‌ها تا زمان همیشگی معرفی پرچمدار جدید سری نوت (مرداد یا شهریور) باقی مانده، اما اخیرا بهترین طرح مفهومی گلکسی نوت 8 را مشاهده کرده‌ایم. البته از مشاهده طرح‌های حتی بهتر از این مورد در آینده خوشحال خواهیم شد.

وجود دوربین دوگانه مهمترین قسمت این طرح مفهومی گلکسی نوت 8 است

در این طرح مفهومی گلکسی نوت 8 شاهد بدنه‌ای باریک و بسیار شیک هستیم که در بخش جلویی آن، از صفحه نمایش Infinity Display استفاده شده است، نمایشگری که سامسونگ برای اولین بار با رونمایی از گلکسی اس 8 آن را معرفی کرد. انتظار داریم برخلاف تمامی طرح‌های مفهومی گلکسی اس 8 به همراه دوربین دوگانه که هیچ‌کدام به واقعیت تبدیل نشدند، این طرح مفهومی گلکسی نوت 8 محقق شده و شاهد به کار رفتن یک دوربین دوگانه در یک پرچمدار سامسونگ باشیم.

حتی پیش از معرفی گلکسی اس 8، بیشتر افراد بر این باور بودند که نخستین گوشی موبایل سامسونگِ مجهز شده به سیستم دوربین دوگانه، گلکسی نوت 8 خواهد بود. هیچ‌کدام از موارد ذکر شده در بالا توسط شرکت سازنده تایید و یا رد نشده‌اند و همچنان در حال مرور شایعات مختلف هستیم. برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی نوت 8 از این لینک استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بسیار زیبا.بیاد در جا میخرمش

  2. اگه این باشه علاوه بر خوشگل بودنش
    اج هم نیست و خیالت از گلس و خوردن به زمین هم راحته
    خدا کنه همین باشه
    آقا دانیال این گوشی کی میاد بیرون؟
    چند ماه دیگه باید صبر کرد براش؟

  3. اگه این باشه حتما میخرمش عالیه

  4. اینم میخرم…زنده باد سامسونگ

  5. چقدر این خوشگله
    خدا کنه دقیقا همین بشه
    اما فکر نکنم دقیقا همین بشه