آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه اول 2017 منتشر شد

به تازگی آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2017 منتشر شده و بر اساس آن، محصولات سامسونگ و اپل با کاهش سهم بازار مواجه شده‌اند.

اعداد و ارقام نشان می‌دهد میزان ارسال اسمارت فون های سامسونگ و اپل به بازارهای جهانی به نسبت سال گذشته تغییری نداشته، اما با این حال، هنوز هم در صدر فروشنده‌های برتر گوشی های موبایل قرار گرفته‌اند. اگرچه اپل و سامسونگ مقام‌های اول و دوم را در این جدول به دست آورده‌اند، اما به خوبی می‌دانند با رشد فوق سریع کمپانی‌های چینی در سال‌های اخیر، جایگاه آنها با خطر جدی مواجه خواهد شد.

جدول آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال 2017

آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه اول 2017 منتشر شد

همانگونه که در جدول فوق می‌بینید، شرکت چینی هواوی با رشد 1.5 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، توانسته آمار فروش محصولات خود را از 28.1 میلیون نسخه در سه ماهه نخست سال 2016، به 34.2 میلیون در سال جاری رسانده و به طور جدی به کمپانی آمریکایی اپل نزدیک شود. در این لیست، بیشترین رشد متعلق به شرکت چینی اوپو (Oppo) بوده که با افزایش 29.8 درصدی فروش محصولات خود و به دست آوردن سهم بزرگی از بازار تلفن همراه در جهان، زنگ خطر را برای سایر رقبا به صدا درآورده است. ویوو (Vivo) نیز با فروشی بالغ بر 18 میلیون دستگاه و رشد 7.4 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در رده پنجم این لیست تکیه داده است.

اما اگر بخواهیم نگاهی کلی به آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال 2017 در کل جهان داشته باشیم، خواهیم دید که تعداد 347.4 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در این بازه زمانی به سرتاسر جهان ارسال شده و بدین ترتیب، رشدی 4.3 درصدی را نسبت به سال گذشته در پی داشته است. این میزان رشد نشان می‌دهد میزان تقاضا برای تلفن همراه در سطح جهان در حال افزایش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*