برنامه تغییر چهره FaceApp

برنامه تغییر چهره FaceApp چگونه کار می‌کند؟

با استفاده از برنامه تغییر چهره FaceApp می‌توان ظاهر صورت را به شکلی خنده‌ دار در آورد و یا قیافه زن را به مرد و مرد را به زن تبدیل کرد. از دیگر افکت‌های اپلیکیشن فیس اپ باید به اعمال خنده و همچنین پیر و جوان کردن صورت اشاره کرد. در ادامه می‌توانید این نرم افزار را برای اندروید و همچنین آی او اس و آیفون دانلود کنید.

برای دو پلتفرم محبوب موبایل دنیا یعنی اندروید و آی او اس بیش از دو میلیون نرم افزار وجود دارد، اما تنها برخی از آن‌ها به محض عرضه شدن در فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های گوشی موبایل طی مدت زمانی کوتاه معروف می‌شوند. به عنوان نمونه، مدتی قبل شاهد معروفیت نرم افزار پریسما (Prisma) بودیم که با هوش مصنوعی خود تصاویر را به صورت رویایی در می‌آورد. طی مدت زمانی کوتاه عکس پروفایل تمامی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این سبک درآمد. اکنون نوبت برنامه تغییر چهره FaceApp رسیده تا راه خود را به گوشی موبایل تمامی کاربران اندروید و آی او اس باز کند.

برنامه تغییر چهره FaceApp

این برنامه تغییر چهره در اندروید و آیفون (نرم افزار FaceApp) قیافه مرد را به زن و زن را به مرد تبدیل می‌کند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند ظاهر خود در صورت داشتن یک خنده بسیار ملیح، در زمان پیری و همچنین در زمان آغاز نوجوانی را مشاهده کنند. برخلاف پریسما، برای استفاده از این برنامه تغییر چهره در آیفون و اندروید نیازی به اتصال به اینترنت وجود ندارد.

برنامه تغییر چهره FaceApp

نکته جالب اینجاست که کاربران بیشتر به تغییر شکل افراد سرشناس مورد علاقه‌شان تمایل نشان داده‌اند، به همین دلیل به جای عکس خود، عکس بازیگر و یا فوتبالیست محبوبشان را از وب پیدا کرده و سپس با استفاده از برنامه تغییر چهره FaceApp ظاهر آن‌ها را در زمان ابتدای نوجوانی، پیری و همچنین جنسیت مخالف مشاهده می‌کنند. به همین دلیل اپلیکیشن FaceApp بیش از کاربران عادی، چهره‌های معروف را درگیر خود کرده است. شاید شما نیز بعد از تبدیل قیافه و پیر یا جوان و همچنین مرد / زن کردن صورت خود و در ادامه با مشاهده اعجاب این برنامه، سوالاتی درباره نحوه کارکرد آن به ذهنتان آمده باشد. برنامه تغییر چهره خنده‌ دار FaceApp با چه مکانیزمی کار می‌کند؟

برنامه تغییر چهره FaceApp

یکی از دلایلی که کاربران را بیش از دیگر برنامه‌های تغییر چهره به سمت FaceApp متمایل کرده قدرت بالای آن است، به طوری که ظاهر فرد پیر و یا جوان شده بسیار به واقعیت نزدیک بوده و درک خوبی از سفر به آینده و یا مرور گذشته دارد، به همین دلیل کاربران به جای رد تصویر پیر یا جوان و همچنین زن / مرد شده خود، آن را کاملا می‌پذیرند.

برنامه تغییر چهره FaceApp

قدرت پردازشی بالا، عامل موفقیت برنامه تغییر چهره FaceApp

با توجه به این قدرت پردازشی بالا، به توانایی هوش مصنوعی به کار رفته در برنامه تغییر صورت فیس اپ پی‌ می‌بریم. این برنامه توسط گروهی از برنامه‌نویسان اهل روسیه تولید شده و در آن از الگوریتم‌های یادگیرنده هوش مصنوعی بر مبنای شبکه‌های عصبی استفاده می‌شود. یاروسلاو گونچاروف (Yaroslav Goncharov) به عنوان مسئول تیم برنامه‌نویسی توسعه‌دهنده برنامه تغییر چهره FaceApp در این باره گفت :

برنامه تغییر چهره FaceApp

ما برای توسعه برنامه فیس اپ از فناوری جدیدی مبتنی بر شبکه‌های عصبی استفاده کردیم. این فناوری درک بالایی داشته و قادر است تغییراتی واقعی و طبیعی را در صورت افراد اعمال کند. فرق اصلی برنامه تغییر چهره FaceApp با سایر اپلیکیشن‌های مشابه، نزدیک بودن تصاویر پردازش شده و نهایی به واقعیت است. سایر اپلیکیشن‌ها، بیش از همه جنبه تفریحی داشته و تنها با اعمال فیلترهایی بر روی صورت کاربران، چهره آن‌ها را خنده‌ دار می‌کنند. در عوض فیس‌ اپ بعد از اسکن اجزای مختلف صورت کاربر قادر است تا حالت‌ آن‌ها را در وضعیت‌های مختلف شبیه‌سازی کند. به عبارت دیگر این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی خود، صورت کاربر را پردازش می‌کند و همانند دیگر برنامه‌ها، رفتار یکسانی برای تمامی عکس‌ها ندارد. برنامه تغییر چهره FaceApp اجزای صورت را با استفاده از اندازه‌گیری‌های مختلف و الگوریتم‌های موجود تغییر می‌دهد. به همین دلیل تا جایی که من اطلاع دارم، هیچ مقاله (الگوریتم و شبه کد)، پروژه و نرم افزاری که قادر به تغییر صورت افراد در حد و اندازه FaceApp باشد، تاکنون منتشر نشده است.

به منظور دانلود این نرم افزار برای اندروید یا آی او اس از باکس زیر استفاده کنید. همچنین با استفاده از لینک مشخص شده می‌توانید نسخه اندروید را علاوه بر فروشگاه گوگل پلی، به طور مستقیم از سرور گجت نیوز دریافت کنید.

برای دانلود نسخه Android و یا iOS کلیک کنید. همچنین می‌توانید از این لینک نسخه اندروید را به صورت مستقیم دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تغییرچهره طبیعی