قالب های آیفون 8 برخی شایعات قبلی را تایید می‌کنند

قالب های آیفون 8 به همراه تصاویر شماتیک جدید، برخی شایعات قبلی را تایید می‌کنند

به تازگی تصاویری از قالب های آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) به همراه چند طرح شماتیک از این گوشی به بیرون درز کرده که شایعات قبلی مبنی بر عمودی بودن لنزهای دوربین عقب را تایید می‌کنند.

قالب های آیفون 8 نیز بر عمودی‌بودن لنزهای دوربین تاکید دارند

ساعاتی پیش تصاویری در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شد که ادعا می‌شود جدیدترین تصاویر شماتیک از آیفون 8 اپل هستند. بر این اساس، دوربین دوگانه دهمین گوشی آیفون یک بار دیگر با لنزهایی عمود بر هم در دنیای دیجیتال رخ نشان داد. در کنار این تصویر شماتیک، عکس‌هایی نیز از قالب های آیفون 8 منتشر شده که مطابق با همین طرح‌های اولیه ساخته شده و به نظر می‌رسد پایه اصلی طراحی این گوشی موبایل باشند. با دقت در نیمه پشتی این قالب‌ها، می‌توان به وضوح محل قرارگیری دوربین دوگانه و جانمایی عمودی لنزهای آن را مشاهده کرد.

قالب های آیفون 8 برخی شایعات قبلی را تایید می‌کنند

همانطور که می‌دانید، اخیرا بحث‌هایی در خصوص تاخیری تقریبا دو ماهه در عرضه پرچمدار جدید اپل به گوش می‌رسد. بر اساس شنیده‌ها، گویا دلیل این تاخیر تلاش اپل برای قرار دادن تاچ آیدی گوشی (سنسور اثر انگشت) در زیر صفحه نمایش و یا مشکل به وجود آمده برای سیستم تشخیص 3 بعدی آن است که به منظور شناسایی چهره کاربر و بررسی هویت صاحب اسمارت فون به کار برده می‌شود. گذشته از دلایل ممکن برای این تاخیر، اهالی کوپرتینو سعی دارند تا با رساندن به موقع محصول جدید خود در تعطیلات تابستان، بازار پرسود و پررونق این فصل از سال را از دست نداده باشند.

در ادامه، قالب های آیفون 8 به همراه طرح شماتیک این گوشی را خواهید دید. با اینکه این قالب‌ها سوالات زیادی را در خصوص دهمین آیفون اپل در ذهن‌ها ایجاد می‌کند، اما شاید بهتر باشد در حال حاضر تنها به شنیده‌ها و شایعات بسنده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*