کنسول دستی نینتندو 2DS XL

کنسول دستی نینتندو 2DS XL رسما معرفی شد

کنسول دستی نینتندو 2DS XL رسما معرفی شد. این کنسول، نسخه 2 بعدی کنسول 3DS نینتندو است که بدون قابلیت 3 بعدی و با قیمت 150 دلار به فروش خواهد رسید.

همراه با رونمایی از نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) که دارای قابلیت تبدیل شدن به یک کنسول بازی قابل حمل را داشت، این سوال پیش آمد که چه بر سر آینده‌ی کنسول های دستی کمپانی نینتندو نظیر کنسول 3DS خواهد آمد! نینتدو رسما اعلام کرده بود که این دو نسل در کنار یکدیگر فعالیت خواهند کرد و امروز نیز بار دیگر بر این حرف خود تاکید کرد.

کنسول دستی نینتندو 2DS XL

کمپانی نینتندو ساعاتی پیش از کنسول دستی نینتندو 2DS XL خود رونمایی کرد. هرچند این یک به روزرسانی برای کنسول نینتندو 3DS نیست، اما ما حدس می‌زنیم که هدف این غول بازی ساز افرادی در بازار بوده است که همچنان قصد ندارند به کنسول Switch مهاجرت کنند، اما هنوز هم علاقه‌مند به استفاده از کنسول های دستی قدیمی‌تر نینتندو هستند. به نقل از رجی فیلس ایم (Reggie Fils-Aime) رئیس نینتندو در آمریکا، این محصول همراه کننده خط تولید سخت افزار قابل حمل نینتندو است که نشان دهنده تعهد آن‌ها به بازار کنسول های دستی خواهد بود. کنسول دستی نینتندو 2DS XL از نظر مشخصات فنی و قابلیت‌ها از پیشرفت‌های مناسبی برخوردار بوده که امکان اجرای بازی‌های دو کنسول 3DS و DS شرکت نینتندو را در اختیار علاقه‌مندانش قرار خواهد داد. البته بزرگ‌ترین تفاوت آن است که بازی‌ها تنها در حالت 2 بعدی قابل اجرا خواهند بود.

کنسول دستی نینتندو 2DS XL

قیمت و زمان عرضه نینتندو 2DS XL

با این حال اگر قابلیت برجسته بینی سه بعدی کنسول 3DS یکی از مواردیست که شما علاقه‌ای به استفاده از آن ندارید، کنسول دستی نینتندو 2DS XL می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای شما باشد. انتظار می‌رود این کنسول در تاریخ 28 جولای (6 مرداد ماه) و با قیمت بسیار مقرون به صرفه 150 دلار به فروش برسد. باید دید آیا این کنسول دستی می‌تواند علاقه‌مندان به گیمرهای خانگی را به سمت خود بکشاند یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*