موتورولا موتو ای 4 پلاس

تصویری از موتورولا موتو ای 4 پلاس همراه با یک باتری 5000 میلی‌آمپری رویت شد

ساعاتی پیش تصاویری از گوشی موتورولا موتو ای 4 پلاس (Motorola Moto E4 Plus) منتشر شد که حضور یک باتری 5000 میلی آمپری و قاب جداشدنی آن را تایید می‌کند.

اویل این ماه، اسنادی از FCC منتشر شد که خبر از حضور یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب گوشی معرفی نشده‌ی موتورولا موتو ای 4 پلاس (Motorola Moto E4 Plus) می‌داد. در حالی که تا پیش از این محصولاتی از برند موتورولا حاوی باتری هایی بزرگ و عظیم عرضه شده بودند، اما بزرگترین باتری که تا به حال در آنها مورد استفاده قرار گرفته بود دارای ظرفیت 3900 میلی‌آمپر ساعت بود که مربوط به گوشی دروید توربو می‌شود. اما برخلاف دروید توربو، گوشی موبایل موتورولا موتو ای 4 پلاس که از باتری قدرتمندی برخوردار است، به دور از یک گوشی پرچمدار است.

همچنین تصاویری که روز گذشته از گوشی موتورولا موتو ای 4 پلاس منتشر شده است که همراه آنها قاب پشتی جداشدنی قابل رویت است.

The-Moto-E4-Plus-has-a-removable-back-cover

این می‌تواند نشان دهد که کاربران در صورت لزوم قادر به باز کردن قاب پشتی و تعویض باتری گوشی خود بدون دردسر خاصی هستند. علاوه بر یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، ظاهرا این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح HD نیز بهره می‌برد. یک چیپست MT6737M کمپانی مدیاتک همراه با یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی نیز قدرت دهنده‌ی این گوشی خواهد بود و آن با رم 2/3 گیگابایتی و یک حافظه 16 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

گفته می شود موتورولا موتو ای 4 پلاس از یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی نیز برخوردار خواهد بود که می‌تواند برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات تصویری مورد استفاده قرار گیرد. سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا نیز به صورت پیشفرض بر روی آن نصب است.

قیمت موتورولا موتو ای 4 پلاس

این گوشی برای نخستین بار روانه بازارهای اروپایی خواهد شد و بعد از آن می‌توان انتظار داشت دیگر بازارها نیز از آن میزبانی کنند. موتورولا در نظر دارد گوشی جدید میان رده خود را با قیمت 207 دلار به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*