آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8

سامسونگ آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8 را منتشر کرد

سامسونگ انتشار آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) را آغاز کرده است. این مشکل مربوط به بخش Device Quality Agent یا همان DQA بوده و کاربران کانادایی و ایالات متحده آمریکا با آن مواجه شده‌اند.

بعد از انتشار به‌‌روزرسانی سامسونگ به منظور رفع مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، اکنون نوبت به عرضه یک آپدیت دیگری رسیده است. آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در ادامه اعتراض کاربران ایالات متحده آمریکا و همچنین کانادا به مشاهده ارورهای پی در پی مرتبط با بخش DQA منتشر شده است. این مشکل برای اولین بار زمانی گزارش شد که کاربران نخستین به روزرسانی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را دریافت کردند.

آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8

آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8 از فروشگاه سامسونگ نیز قابل دریافت است

سامسونگ انتشار آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در اولویت خود قرار داد، چرا که این ایراد کاربران کشورهای یاد شده را کلافه کرده بود. بعد از دریافت نخستین به‌روزرسانی، یک ارور هر یک دقیقه ظاهر شده و متوقف شدن فعالیت DQA را گزارش می‌داد. گفتنی است Device Quality Agent بخشی در دستگاه‌ است که بر کیفیت و نحوه کار وای فای نظارت می‌کند. خوشبختانه سامسونگ خیلی زود دست به کار شد و انتشار آپدیت رفع مشکل وای فای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را آغاز کرد. کاربرانی که با این مشکل مواجه شده و تاکنون نتوانسته‌اند به‌روزرسانی مربوط به آن را از بخش آپدیت گوشی موبایل خود دریافت کنند، می‌بایست به فروشگاه Galaxy Apps سامسونگ سر بزنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تا الان 10 تا مشکل پیدا کرده هنوز یه ماه نشده

  2. مشکل در مشکل .خدایی اینم شد گوشی؟!