ال جی جی 6 مینی با نمایشگری 5.4 اینچی در راه است + تصاویر

ال جی جی 6 مینی با نمایشگری 5.4 اینچی در راه است + تصاویر

ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر قصد شرکت کره‌ای ال جی جهت طراحی و تولید گوشی جدید ال جی جی 6 مینی (LG G6 mini) به بیرون درز کرده و برخی مشخصات به همراه تصاویر منتسب به آن منتشر شده است.

پس از عرضه پرچمدار جدید ال جی، ال جی جی 6 (LG G6) در کشورهای مختلف جهان، خبرهایی از زادگاه این گوشی موبایل به گوش می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند در آینده‌ای نزدیک، مدل کوچکتری از پرچمدار خود را با نام ال جی جی 6 مینی روانه بازار کنند.

اگرچه این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده، ولی تصاویری از گوشی معرفی‌نشده ال جی جی 6 مینی در صفحات و وب‌سایت‌های مختلف خبری دیده می‌شوند. این اسمارت فون بر خلاف نسخه اصلی که نمایشگری 5.7 اینچی داشت، مجهز به صفحه نمایشی 5.4 اینچی بوده و نسبت صفحه به بدنه آن نیز کمتر از 80 درصد است. البته گویا صفحه نمایش مدل جدید ال جی G6 نیز همانند نسخه اصلی دارای نسبت تصویر 18:9 خواهد بود.

ال جی جی 6 مینی با نمایشگری 5.4 اینچی در راه است + تصاویر

متاسفانه به جز اندازه نمایشگر گوشی، تا این لحظه اطلاعات بیشتری از سایر امکانات و ویژگی‌های ال جی جی 6 مینی در دست نیست. با این حال، معمولا نسخه مینی یک گوشی پرچمدار، دارای مشخصات ضعیف‌تری نسبت به نسخه اصلی بوده و به همین دلیل نیز احتمالا شاهد پایین بودن سخت افزار و مشخصات جی 6 مینی و در نتیجه، کاهش قیمت تمام‌شده آن خواهیم بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که تمامی امکانات و مشخصات ال جی جی 6 در مدل مینی نیز به کار برده شده و با همان قیمت نیز عرضه شود.

نکته دیگر این است که احتمالا ال جی جی 6 مینی نامی نهایی برای این محصول نخواهد بود و در صورت تایید این اطلاعات و ساخت این گوشی موبایل، تنها برخی کشورهای خاص، بازار هدف ال جی برای ورود مدل کوچکتر پرچمدار خود باشند.

گالری تصاویر ال جی جی 6 مینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه