ایسر هولو 360

ایسر هولو 360 معرفی شد ؛ یک دستگاه اندرویدی با دوربین واقعیت مجازی

مدتی قبل شاهد معرفی ایسر هولو 360 بودیم. Acer Holo 360 یک دوربین 360 درجه ای در قالب یک گوشی موبایل اندروید بوده و در زمینه‌های واقعیت مجازی کاربرد دارد.

همه افراد کمپانی ایسر را به عنوان شرکتی فعال در زمینه تولید کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ و همچنین تبلت می‌شناسند که سال‌هاست در بازارهای سراسر دنیا از محبوبیت ویژه‌ای نزد کاربران برخوردار است. به نظر می‌رسد ایسر نیز همانند بسیاری دیگر از شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی تصمیم گرفته به دنیای واقعیت مجازی وارد شود. به عنوان نخستین تلاش این شرکت باید به دوربین ایسر هولو 360 اشاره کنیم.

دوربین 360 درجه ای ایسر از سیستم عامل اندروید قدرت گرفته است. با توجه به این موضوع درباره نام‌گذاری این محصول به شک افتاده‌ایم. به عبارت دیگر هنوز مطمئن نیستیم آیا ایسر هولو 360 یک دوربین واقعیت مجازی با قابلیت‌های یک گوشی هوشمند اندرویدی است و یا بالعکس آن! شاید از نظر کمپانی، هولو 360 یک گوشی هوشمند اندرویدی با قابلیت‌های واقعیت مجازی است. همه چیز با گذشت زمان و انتشار اخبار بیشتر از سوی سازنده درباره ایسر Holo 360 مشخص می‌شود.

ایسر هولو 360

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات کمی درباره دوربین واقعیت مجازی هولو 360 در دسترس است، اما حداقل می‌دانیم این دستگاه یک دوربین 360 درجه‌ای محسوب می‌شود. پیش از این برخی کمپانی‌ها اقدام به ساخت دوربین‌های 360 درجه‌ای به عنوان لوازم جانبی گوشی های هوشمند کرده بودند، اما اکنون می‌بینیم ایسر چنین دوربینی را در داخل یک گوشی اندرویدی جاسازی کرده است.

در حالت پایه ایسر هولو 360 یک دوربین است یا گوشی موبایل؟

عرضه ایسر هولو 360 در این زمان بسیار جالب است، چرا که بر اساس بی‌شمار شایعات منتشر شده تاکنون انتظار داریم گوشی موبایل اپل در سال جاری یعنی آیفون 8 (iPhone 8)، دارای یک ویژگی خاص در زمینه واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده باشد. برخلاف دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) که فقط برای اعمال افکت‌های مختلف کاربرد دارد، انتظار داریم اپل از پیاده‌سازی یک دوربین دوگانه در آیفون 8 اهدافی در زمینه واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده را در سر داشته باشد.

از دید یک گوشی موبایل نمی‌توان ایسر هولو 360 را رقیبی مهم برای آیفون 8 دانست، اما از نظر واقعیت مجازی و توانایی دوربین نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. به محض دریافت اطلاعات بیشتر درباره ایسر هولو 360 شما را در جریان آن قرار خواهیم داد. به نظر شما این محصول یک گوشی هوشمند دارای دوربینی توانمند است و یا یک دوربین واقعیت مجازی با امکانات گوشی هوشمند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*