شماتیک جدید آیفون 8 ؛ حذف حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ بیسیم

شماتیک جدید آیفون 8 با حذف سنسور اثر انگشت و تاکید بر پشتیبانی از شارژ بیسیم منتشر شد

ساعاتی پیش شماتیک جدید آیفون 8 اپل (iPhone 8) در رسانه‌های مختلف خبری منتشر شد و بر اساس آن، احتمال به‌کارگیری سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و نیز پشتیبانی از شارژ بیسیم قوت گرفته است.

تقریبا یک هفته پیش، مدلی سه بعدی از آیفون 8 اپل را منتشر کردیم که در آن بدنه فلزی قاب عقب به همراه دوربینی دوگانه با لنزهای عمود بر هم، لوگوی رسمی اپل و حفره‌ای بحث‌برانگیز در میانه قاب که به نظر می‌رسید محل قرارگیری تاچ آیدی یا همان سنسور اثر انگشت جدیدترین پرچمدار اپل است، به تصویر کشیده شد.

اما اکنون با انتشار شماتیک جدید آیفون 8 توسط طراح و لودهنده معروف توییتری، بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، تقریبا این مساله بحث‌برانگیز حل شده و گویا قرار نیست سنسور اثر انگشت گوشی را در این مکان عجیب و غریب بینیم.

شماتیک جدید آیفون 8 ؛ حذف حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ بیسیم

شماتیک جدید آیفون 8 نیز مجددا بر قرارگیری لنزهای دوگانه به صورت عمودی تاکید داشته و از حذف سنسور تاچ آیدی در قاب پشتی موبایل خبر داده است. اما به جای آن، طرحی دایره‌ای شکل مشخص شده که به نظر می‌رسد محل قرار گیری ماژول شارژ بیسیم گوشی باشد.

شماتیک جدید آیفون 8 ؛ حذف حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ بیسیم

این شماتیک جدید آیفون 8 تقریبا طرح نهایی این گوشی خواهد بود

بنا به ادعای آقای گسکین، منبع این خبر تا 95 درصد مورد اعتماد بوده که با این اوصاف، تقریبا باید منتظر به‌کارگیری همین طراحی در محصول بعدی اهالی کوپرتینو باشیم. البته منابع خبری مختلف نیز نظریه‌های خاص خودشان را در این باره ارایه داده‌اند. برخی عقیده دارند قاب عقب آیفون جدید اپل از جنس شیشه خواهد بود تا عملکرد بهتر سیستم شارژ بیسیم را در پی داشته باشد. برخی دیگر نیز معتقدند اپل در حال طراحی یک ماژول جداگانه جهت استفاده در قاب پشتی پرچمدار جدید خود است که در این صورت، علاوه بر بهبود سرعت و دقت تکنولوژی شارژ وایرلس، به کار بردن آلیاژهای فلزی در تمامی قسمت‌های بدنه آیفون 8 امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*