آپدیت گلکسی اس 8

جدیدترین آپدیت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد

سامسونگ چندی پیش تصمیم گرفت برای رفع قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) یک به روزرسانی نرم افزاری منتشر کند. اکنون آپدیت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برای کاربران کره جنوبی عرضه شده است.

بعد از عرضه نخستین سری گوشی های موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کره جنوبی، برخی از کاربران از وجود یک ایراد در صفحه نمایش‌های دستگاه‌های خود گلگی داشتند. قرمزی نمایشگرهای این دو گوشی موبایل، که منبع و دلیل ایجاد آن هنوز مشخص نشده، سبب شد تا سامسونگ برای رفع نخستین ایراد پرچمداران جدید خود دست به کار شود.

سامسونگ با ذکر این موضوع که مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی S8 ایراد مهمی نیست، به کاربران سراسر جهان اعلام کرد در صورت برخورد با چنین ایرادی می‌توانند با مراجعه به تنظیمات بخش نمایشگر دستگاه‌های خود، به راحتی شدت سه رنگ آبی، قرمز و سبز را تغییر داده و رنگ کلی نمایشگر گلکسی اس 8 را به حالت طبیعی بازگردانند. همچنین این شرکت مدتی بعد اعلام کرد برای برطرف کردن قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس و همچنین برخی از مشکلات وای فای این دو دستگاه، یک به روزرسانی نرم افزاری جدید منتشر کند.

آپدیت گلکسی اس 8

با گذشت چند روز از انتشار این خبر اکنون شاهد دریافت آپدیت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس توسط کاربران کره جنوبی هستیم. شماره ساخت به روزرسانی پرچمداران جدید سامسونگ به ترتیب G950NKSU1AQDG و G950NKSU1AQDG است.

با دریافت آپدیت گلکسی اس 8 گزینه‌های جدیدی به تنظیمات افزوده خواهند شد

با دریافت آپدیت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، در بخش Screen Mode تنظیمات شاهد افزوده شدن یک گزینه جدید با عنوان Adaptive Display خواهید بود. کاربران از این پس با مراجعه به این قسمت می‌‎توانند با انتخاب گزینه Full Screen Color Balance مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را رفع کنند.

علاوه بر این مورد، با سر زدن به منوی Screen Mode یک گزینه جدید با عنوان Screen Edge Color Balance مشاهده خواهید کرد. کاربرد این بخش از نام آن واضح است. با استفاده از تنظیمات این قسمت می‌توانید رنگ صفحه نمایش در گوشه‌های خمیده‌شده پنل جلویی گوشی موبایل را متعادل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بینظیرترین گوشی جهان…فقط دو سه روز دیگه این سوپر لوکس دستمه