اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی

نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی

چند روز قبل خبر معرفی رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) به عنوان نسخه‌ای جدید از پرچمدار سال 2017 سونی را منتشر کردیم. در ادامه نگاه نزدیکی به اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی خواهیم داشت.

روز گذشته و در جریان یک رویداد برگزار شده به دست سونی، این امکان برای اهالی رسانه فراهم شد تا نگاه نزدیکی به اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی انداخته و تصاویر آن را در دنیای وب منتشر کنند. باید بدانید از لحاظ مشخصات سخت افزاری، هیچ تفاوتی میان اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی و دو رنگ دیگر آن یعنی مشکی و کروم وجود ندارد.

اگرچه اکسپریا XZ Premium دارای رنگ برنز صورتی بسیار جذاب بوده و یک رنگ خاص تلقی می‌شود، اما بدون شک برای همه کاربران مناسب نیست. به احتمال زیاد خانم‌ها به خرید رنگ برنز صورتی Xperia XZ Premium روی خوش‌تری نشان خواهند داد. همچنین هر فرد دیگری که از دو رنگ مشکی و یا کروم در گوشی های موبایل پیشین خود خسته شده، می‌تواند با خرید اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی تفاوت را به معنای واقعی احساس کند.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی انتخابی مناسب برای خانم‌ها به شمار می‌آید

بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، این نسخه جدید تنها در برخی بازارهای مشخص عرضه خواهد شد. از آنجایی که از همان روزهای ابتدایی معرفی شاهد قرارگیری اکسپریا XZ پریمیوم برنز صورتی در وب‌سایت نمایندگی سونی در ایالات متحده آمریکا بودیم، بازارهای این کشور را باید یکی از مقصدهای دریافت نسخه جدید بدانیم. هنوز اطلاعات دقیقی درباره اختلاف قیمت احتمالی این نسخه و یا زمان عرضه آن در دسترس نداریم، اما انتظار داریم سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم برنز صورتی دارای قیمت یکسانی همچون دو رنگ دیگر باشد و همچنین در زمانی یکسان همراه با آن‌ها عرضه شود.