نسل جدید لپ تاپ های سری Aspire ایسر

رونمایی از نسل جدید لپ تاپ های سری Aspire ایسر مجهز به کارت گرافیک GeForce GTX 1060

شب گذشته نسل جدید لپ تاپ های سری Aspire ایسر مجهز به کارت گرافیک GeForce GTX 1060 و مشخصات سخت افزاری قدرتمند رونمایی شدند.

شرکت کامپیوترساز ایسر شب گذشته میزبان یک رویداد خبری بود و طی آن از نسل جدید لپ تاپ های سری Aspire خود رونمایی کرد. نوت بوک های این خانواده همگی با هدف مشتریان حرفه‌ای تولید شده‌اند که به دنبال خرید یک محصول برای رفع تمامی نیازهایشان هستند. این کامپیوترهای تازه معرفی شده عبارت از Aspire 1، Aspire 3، Aspire 5 و Aspire 7 هستند. در ادامه به معرفی بیشتری از آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی نسل جدید لپ تاپ های سری Aspire ایسر

اسپایر 7 – Aspire 7

لپ تاپ ایسر اسپایر 7

اسپایر 7 از پردازنده‌های نسل هفتمی Core i7 شرکت اینتل و کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 مجهز شده است. این نسخه از نسل جدید لپ تاپ های سری Aspire ایسر از حافظه‌ رم تا 32 گیگابایتی DDR4 با سرعت 2400 مگاهرتز و حافظه داخلی تا 2 ترابایت و البته 512 گیگابایت M.2 SSD بهره می‌برند. یک دوربین HD با پشتیبانی از HDR در قسمت جلویی آن‌ها تعبیه شده، در حالی که سیستم صوتی “Dolby Audio Premium” ارائه کننده تجربه صوتی درخشانی است. شکل ظاهری این لپ تاپ بسیار زیبا است و با لایه‌ای از جنس آلومینیوم و یک بافت بسیار خاص همراه خواهد بود.

در اینجا همچنین یک درگاه USB 3.1 تایپ C، یک درگاه USB 3.0 که از شارژ پشتیبانی می‌کند و دو درگاه USB 2.0 دیگر نیز وجود دارد. اسپایر 7 در دو نسخه 15 و 17 اینچی عرضه خواهد شد و نقطه شروع قیمتی آن نیز 899 یورو خواهد بود.

اسپایر 5 – Aspire 5

ایسر اسپایر 5

اسپایر 5 یکی دیگر از لپ تاپ های سری Aspire ایسر است که از پردازنده‌های نسل هفتمی Intel Core و آخرین نسل کارت های گرافیک NVIDIA GeForce بهره می‌برد. علاوه بر این یک حافظه رم تا ظرفیت 20 گیگابایت DDR4 2400 MHz در دسترس خواهد بود.  شما همچنین می‌توانید این لپ تاپ را با یک حافظه داخلی HDD تا ظرفیت 2 ترابایت و یا یک حافظه M.2 SSD تا ظرفیت 256 گیگابایت خریداری کنید. اسپایر 5 از یک نمایشگر 15.6 اینچی HD و یا Full HD به انتخاب کاربران مجهز خواهد بود. سیستم صوتی Acer TrueHarmony ارائه کننده تجربیات صوتی بهتریست، در حالی که دو میکروفون دیجیتالی با تکنولوژی Acer Purified Voice ، تجربه‌ی لذت بخش استفاده از کورتانا را تضمین می‌کنند. این لپ تاپ با قیمتی پایه 549 یورو به فروش خواهد رسید.

اسپایر 3 – Aspire 3

ایسر اسپایر 3

یکی دیگر از لپ تاپ های سری Aspire ایسر ، شماره 3 آن‌هاست که از یک نمایشگر 14 اینچی HD ، 15 اینچی HD و یا 15.6 اینچی Full HD به انتخاب کاربران مجهز خواهد بود. شما می‌توانید پردازشگرهایی از بین گزینه‌های Intel Core، Celeron و Pentium را با یک حافظه رم تا 12 گیگابایت انتخاب کنید. این لپ تاپ همچنین به تکنولوژی Acer BlueLightShield مجهز خواهد بود که به کاهش استرس وارده به چشم در هنگام نگاه کردن به نمایشگر کمک می‌کند. ایسر لپ تاپ اسپایر 3 خود را با قیمت پایه 399 یورو به فروش خواهد رساند.

اسپایر 1 – Aspire 1

ایسر اسپایر 1

اسپایر 1 پایین‌رده ترین عضو این خانواده است. این لپ تاپ برای انجام امور روزمره تولید شده است و حد آن کاربرانیست که قصد دارند بین اعضای خانواده مطالبی را به اشتراک گذاشته، وب گردی کنند و یا از آن به عنوان دومین دستگاه خود استفاده کنند. ایسر این عضو ارزان قیمت را همراه با اشتراک رایگان یک ساله Office 365 Personal و همچنین حافظه داخلی 1 ترابایتی وان درایو به فروش خواهد رساند. سیستم وای فای 802.11ac به کاربران تعهد ارائه یک اتصال اینترنتی پرسرعت را خواهد داد. علاوه بر این یک درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI و یک درگاه اترنت نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اسپایر 1 از پردازنده‌های سلرون اینتل و یا پنتیوم قدرت خواهد گرفت. یک حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی eMMC، رم 4 گیگابایتی DDR3L و کارت گرافیک Intel HD Graphics همراه با عمر باتری 9 ساعته از دیگر مشخصات این کامپیوتر ویندوزی است. این دستگاه با ظاهری شیک دارای یک نمایشگر 14 اینچی، ضخامت بسیار کم 14 میلی‌متری و وزن 1 کیلو و 650 گرم است. ایسر این لپ تاپ را با قیمت پایه 249 یورو به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*