تعداد کاربران اینستاگرام از مرز 700 میلیون گذر کرد

شب گذشته شرکت تحت امر فیس بوک، Instagram رسما اعلام کرد که کاربران اینستاگرام از مرز 700 میلیون گذشتند تا همچنان آن را به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی تصاویر بشناسیم.

همین چند روز پیش بود که کمپانی فیس بوک اعلام کرد مسنجرشان اینک صاحب بیش از 1 میلیارد کاربر شده است. اینستاگرام نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این کمپانی و بزرگترین شبکه اجتماعی تصاویر طی سالیان گذشته هر ماهه با افزایش کاربرانش همراه بوده است. این شرکت شب گذشته رسما اعلام کرد که اینک کاربران اینستاگرام از مرز 700 میلیون عبور کردند.

سریع‌ترین افزایش 100 میلیونی کاربران اینستاگرام

کمپانی اینستاگرام ساعاتی پیش با انتشار یک پست در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که اینک کاربران بزرگترین شبکه اجتماعی تصاویر یک گام به 1 میلیارد کاربر نزدیک شده است. آن‌ها بدون آنکه در خصوص جزئیات این افزایش کاربران سخن بگویند، اعلام کرده‌اند که 100 میلیون کاربری که اخیرا به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند، رکورد سریع‌ترین 100 میلیون اضافه شده را زده‌اند.

این سرویس تحت نظر فیس بوک طی مدت زمان گذشته قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داد که حتی بسیاری از آن‌ها موجب به وجود آمدن رقاب شدید و جذابی بین اینستاگرام و اسنپ چت شده است که ظاهرا همین قضیه بی ارتباط با افزایش کاربران اینستاگرام نبوده است. رشد جامدی که اینستاگرام طی سالیان گذشته داشته، نشان می‌دهد که در بین خیل عظیمی از شبکه‌های اجتماعی، موفق شده کاربران علاقه‌مند به اشتراک گذاری تصاویر را جذب خود کند.

بدیهیست که اینستاگرام همچنان به بهبود سرویس خود به جهت حفظ کاربران فعلی و همچنین جلب کاربران جدیدتر در سراسر جهان برای پیوسن به این شبکه اجتماعی و به اشتراک گذاری عکسها و فیلمها با دوستان، خانواده و سایر افراد بپردازد. باید منتظر ماند و دید این شرکت چه قابلیت‌های جدید دیگری را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*