گیمرها و کاربران پر کار کامپیوتر بخوانند: اگر بد بنشینید، چه می شود؟

 بیشتر افراد جامعه درصد بالایی از ساعات روزانه خود را چه در محل کار و چه در خانه به صورت نشسته آن هم به صورت نادرست سپری می‌کنند. البته این نشستن‌های طولانی ‌مدت می‌تواند خطرآفرین باشد و سلامت‌تان را تهدید کند. آیا با عوارض ناشی از بد نشستن آشنا هستید؟ چطور می‌توان با این مشکلات مقابله کرد؟

image003

ستون فقرات، محور اصلی در بدن هر شخص و استحکام بدن را شامل میشود . ستون فقرات با نوع قرار گرفتن و قوس های خود و به کمک مهره هایش می تواند وزن کل بدن را تحمل کند .یکی از رایج ترین امراض در بین افراد و مخصوصا شاغلین کمر درد و گردن درد می باشد . گردن درد و کمر درد علت های مختلفی دارد و یکی از شایعترین علل آن بد نشستن برای مدت طولانی در محیط کار می باشد .این مسئله مهمی است که شما در محل کار بر روی چه نوع صندلی و به چه حالتی برای مدت زمان زیادی می نشینید . استاندارد صندلی شما با سلامت بدنی شما رابطه مستقیمی خواهد داشت.جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات و آسیب هایی از قبیل کمردرد و گردن درد باید از صندلی ارگونومیک استفده کنید.

این موضوع یکی از مهمترین مسائلی بود تا گروه مهندسین تخت جمشید را به فکر بیاندازد تا یک محصول استاندارد و شناخته شده امریکایی را وارد کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد .

توصیه کمپانی DXRacer برای گیمرها, مدیران و کارمندان ادارات و سازمانهاو کلیه کسانی که بیش از 8 ساعت و بطور پیوسته از صندلی استفاده میکنند, استفاده از محصولات 100% ارگونومیک DXRacer هست .

در ادامه شما را با پنج دلیل خرید صندلی های گیمینگ و اداری این کمپانی آمریکایی آشنا خواهیم ساخت تا با آگاهی بیشتری تصمیم به خرید  محصولات این کمپانی داشته باشید.

image005

دلیل اول : بهره‌وری افزایش یافته با ارگونومی

شما می خواهید در محل کار خود همیشه شاد و فعال باشید و با خستگی و کوفتگی رو به رو نباشید. بنابراین صندلی دی ایکس ریسر با ارگونومی خود می تواند خستگی و کوفتگی را از بین ببرد و همیشه شما را فعال نگه دارد و تفاوتی نداشته شغل شما در دفتر کار چیست.

از تایپیست گرفته تا طراح و می توانید هر فعالیتی داشته باشید و با صندلی DXRacer خستگی معنا نخواهد داشت.

دلیل دوم : تنوع در نوع محصولات و رنگبندی

تنوع بالا در انتخاب یک صندلی اداری و یا گیمینگ برای مشتریان بسیار پر اهمیت بوده و اگر با مدل های مختلفی رو به رو نشوند، مطمئن خواهند شد برند مذکور تجربه لازم را در تولید ندارد. اما دی ایکس ریسر این گونه نیست و اکثر مشتریان نیز با خرید آن رضایت کاملی از خرید خود داشته و پشیمان نیستند.

دی ایکس ریسر صندلی های متنوعی از سری Origin, Formula, Racing, King, Sentinal, Tank  با تم گیمینگ گرفته تا سری Boss, Classic, Work, Elite, Drifting,  Iron با تم اداری در رنگ بندیهای متفاوت را توسعه می دهد تا بتواند هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد.

دلیل سوم : خوشنامی و سابقه تولید

دی ایکس ریسر سابقه طولانی در طراحی و تولید صندلی های باکیفیت و استاندارد اداری و گیمینگ داشته و یک برند تازه تاسیس نیست و گواه این موضوع ویدیوهای موجود در یوتیوب و مقالات منتشر شده کاربران در سطح اینترنت و شبکه فروش وسیعی که در تمامی کشورها وجود دارد می باشد.

اگر می خواهید در دفتر خود از صندلی برخوردار باشید که تمامی استانداردها را دارا باشد  این برند برای شما رضایت بخش خواهد بود.اگر می خواهید پس از مدتی کار در دفترکمی استراحت کنید دی ایکس ریسر با طراحی انعطاف پذیری صندلی های خود این مشکل را حل کرده است.

image007

دلیل چهارم: طیف لوازم جانبی

گذشته از تنوع در محصول و رنگبندی  طیف گسترده ای از لوازم جانبی از قبیل بازوی نگهدارنده لپ تاپ, پد ماوس ارگونومیک, زیرپایی ارگونومیک, بالشتکهای U شکل پشت گردن, جایگاه استراحت پا با قابلیت تنظیم ارتفاع , کوشن سیت و… قابل نصب روی صندلیهای DXRacer وجودداشته تا طراحی آن را کامل  و کاربری آنرا به طرز چشمگیری افزایش دهد.

دلیل پنجم: کیفیت در ظاهرو ساختار محصول

به طور کلی دی ایکس ریسر صندلی معمولی تولید نمی کند و تمامی محصولات خود را براساس طرح و ساختاری توسعه می دهد تا مشتریان در نگاه نخست به آن علاقمند شوند. البته این کیفیت تنها در ظاهر صندلی خلاصه نمی شود بلکه در ساختار و چارچوب محصول نیز به وضوح دیده میشود.

گروه مهندسین تخت جمشید به عنوان نماینده رسمی کمپانی DXRACER در ایران این صندلی‌ها را عرضه و گارانتی می‌نماید، جهت تهیه محصولات می‌توانید به صورت آنلاین در سایت www.takht-jamshid.com اقدام فرمایید و برای تست و مشاهده به صورت حضوری از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر در شو روم گروه مهندسین تخت جمشید می‌توانید تشریف بیاورید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*