نرم افزار EaseUS Partition Master Pro

مدیریت قدرتمند پارتیشن ها با نرم افزار EaseUS Partition Master Pro ؛ رایگان دانلود کنید

کمپانی EaseUS در نظر دارد نسخه حرفه‌ای نرم افزار مدیریت هارد دیسک EaseUS Partition Master Pro را به صورت رایگان و برای مدتی محدود در اختیار کاربران محترم گجت نیوز قرار دهد.

EaseUS Partition Master Pro همراه با 30 میلیون کاربر از سراسر جهان، یکی از مورد استفاده‌ترین ابزارهای مدیریت هارد دیسک است. چیزی که آن را خاص و منحصر به فرد ساخته است، سادگی و سهولت استفاده از آن است که حتی یک کاربر تازه‌کار نیز می‌تواند به لطف آن هارد دیسک کامپیوتر خود را همانند حرفه‌ای‌ها مدیریت کند. البته در نظر داشته باشید کمپانی EaseUS نسخه‌ی رایگان نرم افزار EaseUS Partition Master را نیز ارائه می‌کند که فاقد برخی از ویژگی‌های بسیار مهم موجود در نسخه حرفه‌ای آن (Professional Edition) خواهد بود.

نرم افزار EaseUS Partition Master Pro

امکانات نسخه حرفه‌ای EaseUS Partition Master

  1. تغییر سایز / جابجایی پارتیشن جهت حل مشکل دیسک‌های کم ظرفیت بدون از دست رفتن اطلاعات
  2. مهاجرت به یک درایو جامد (SSD) بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز
  3. کپی / تکثیر پارتیشن برای انتقال اطلاعات با خیال آسوده
  4. ادغام چند پارتیشن به یک پارتیشن بزرگتر و دریافت فضای بیشتر

نرم افزار EaseUS Partition Master Pro

دانلود رایگان EaseUS Partition Master Pro برای مدت محدود

دانلود رایگان این نرم افزار مدیریت هارد دیسک از فردا پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و شما تنها 2 روز مهلت خواهید داشت تا آن را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که این نرم افزار مدیریت پارتیشن در حالت عادی با قیمت 40 دلار قابل خریداری است و اینک شما می‌توانید آن را به صورت رایگان از طریق گجت نیوز دانلود کنید.

برای دانلود کافیست به صفحه زیر رفته سپس 90 ثانیه صبر کنید (یا آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی فعال در آن به اشتراک بگذارید) تا لینک دانلود برای شما نمایان شود. دریافت این برنامه کاملا آسان است. عجله کنید، این لینک دانلود رایگان تنها به مدت 2 روز فعال خواهد بود.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام،وقتی میرم سایت برنامه برای لایسنس رایگان،،شماره لایسنسش کامل نیست.،اگه کسی لایسنس گرفته بزاره من احتیاج دارم ممنون

  2. بهترین برنامه برای پارتیشن بندی.یکی از خوبی هایی که داره اینه که شما وقتی پارتیشن بندی میکنی تنظیمات اعمال نمیشه و وقتی کامل همه کارا رو کردی اپلی رو میزنی بعد تنظیمات اعمال میشه