خودرو پرنده Flyer

تماشا کنید: اولین ویدیوی تبلیغاتی خودرو پرنده Flyer

اخیرا “Kitty Hawk” اولین ویدیوی تبلیغاتی از خودرو پرنده Flyer را منتشر کرده که به نظر برای راندن آن حتی به گواهینامه هم نیازی نیست.

خودرو پرنده Flyer در واقع یک هواپیمای تمام الکتریکی است که هزینه توسعه آن توسط یکی از بنیان‌گذاران گوگل، لری پیج (Larry Page)، تامین شده و می‌تواند از طریق آب، شما را در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر برساند. به گفته سازندگان، استفاده از این خودرو اصلا سخت نیست و در عرض چند دقیقه می‌توان نحوه راندن آن را فرا گرفت. همچنین، نسخه مصرف‌کننده این خودرو پرنده تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

در این ویدیوی تبلیغاتی که با مکالمه‌ای میان دوستان برای ملاقات با یکدیگر آغاز می‌شود، بخش‌هایی از آزمایش خودرو پرنده شرکت Kitty Hawk را می‌بینیم که به گفته نیویورک تایمز، یکی از مهندسان هوا و فضا در حال هدایت آن در کارولینای شمالی است.

متاسفانه هنوز سازندگان قیمت نهایی این خودرو پرنده را اعلام نکرده‌اند. با این حال، افرادی که تمایل زیادی به پرواز بر فراز آب و داشتن یک ماشین پرنده دارند، می‌توانند با پرداخت 100 دلار، عضویت سه ساله Kitty Hawk را دریافت کرده و از اولین افرادی باشند که به لوازم اختصاصی، شبیه‌سازهای پرواز و رویدادهای شرکت دسترسی خواهند داشت. به علاوه، این دسته از کاربران می‌توانند از تخفیف 2 هزار دلاری مشروط هنگام خرید Flyer نیز برخوردار شوند.

همچنین باید اشاره کنیم ماشین پرنده Flyer با استفاده از مواد بسیار سبک ساخته شده و شامل قوانین اداره هوانوردی فدرال نیز نمی‌شود؛ در نتیجه برای استفاده از آن نیازی به گواهینامه خلبانی نخواهید داشت. فعلا شرکت آمریکایی Kitty Hawk برنامه‌ای برای عرضه محصول جدید خود در کشورهای دیگر ندارد.

لازم به ذکر است اتومبیل پرنده “Zee.Aero” که پیش‌تر توسط لری پیج معرفی شده بود، بخشی از پروژه شرکت Kitty Hawk محسوب می‌شود.

معرفی خودرو پرنده Flyer

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*