بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

با معرفی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6)، تقریبا از همه پرچمداران مهم نیمه ابتدایی سال جاری میلادی رونمایی شده است. حال به نظر شما، بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 کدام است؟

نامزدهای بهترین گوشی سه ماهه اول 2017

در ابتدا، به معرفی نامزدهای کسب عنوان بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 می‌پردازیم:

شیائومی می 6

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

شیائومی علی‌رغم استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 در شیائومی Mi 6 ، این محصول را با قیمتی مناسب‌تر نسبت به سایر گوشی های مشابه به بازار عرضه خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های این اسمارت فون می‌توان به دوربین دوگانه، رم 6 گیگابایتی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که آیا باید منتظر نمونه بزرگتری از این موبایل تحت عنوان شیائومی می 6 پلاس (Xiaomi Mi 6 Plus) باشیم یا خیر.

سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در دو مدل با پردازنده‌های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 معرفی شد که بر اساس نتایج تست‌های انجام گرفته، نسخه S835 (اشاره به نوع پردازنده اسنپدراگون دارد) سرعت بیشتری را ارائه داده است. اگرچه سامسونگ باز هم به استفاده از دوربین‌های تک‌لنزی در پرچمدارانش ادامه داده، اما با قرار دادن نمایشگری «بی‌نهایت» در قاب جلو، این کمبود را تا حدودی جبران کرده است. البته در این بین، گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) نیز وجود دارد که همان مشخصات گلکسی اس 8 را یدک کشیده و تنها سایز نمایشگر آن از 5.8 به 6.2 اینچ افزایش یافته است. صفحه نمایش به کار رفته در هر دو محصول دارای نسبت تصویر 18.5:9 هستند.

ال جی جی 6

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

پرچمدار ال جی کمی زودتر از سایر رقبا معرفی شد و با نسبت تصویر نمایشگر 18:9 به همراه حاشیه‌هایی بسیار کم و دوربین دوگانه یکی از مهمترین کاندیداهای کسب عنوان بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 است. ال جی طراحی ماژولار را به ال جی جی 6 (LG G6) نیاورده و به جای آن از ویژگی کاربردی مقاومت در برابر نفوذ آب استفاده کرده است. دردانه ال جی -با توجه به معرفی زودهنگام- از پردازنده اسنپدراگون 821 بهره می‌برد.

هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

شاید کمپانی چینی هواوی در گوشی های هواوی پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) بیشتر از اینکه به فکر کاهش حاشیه‌های پرچمدارانش باشد، به فکر استفاده از دوربینی با لنزهای قدرتمند لایکا بود. البته در این بین، نباید از زیرکی آنها در کاهش قیمت تمام‌شده P10 و P10 Plus گذشت؛ هواوی استفاده از پردازنده‌ سایر شرکت‌هایی مانند اسنپدراگون کوالکام و اگزینوس سامسونگ را کنار گذاشته و دردانه‌های خود را با چیپست اختصاصی کایرن 960 روانه بازار کرده است.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) نماینده ژاپنی‌ها در رای‌گیری بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 است. از بهترین و جالبترین امکانات این گوشی می‌توان به افزایش کیفیت تصاویر دوربین و البته، تصویربرداری اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد. در کنار کیفیت بالای تصاویر، قطعا نمایشگر 4K این گوشی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. سونی در XZP از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده کرده؛ چیپستی که جای خالی آن در محصولاتی مانند ال جی جی 6 و اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) احساس می‌شود.

بلک بری کی وان

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

قطعا یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های موجود در این لیست، بلک بری کی وان (BlackBerry Keyone) است. این محصول به عنوان نقطه شروعی برای ورود جدی کمپانی سازنده به دنیای سیستم عامل اندروید و شاید سرآغاز بازگشت بلک بری به روزهای اوج خود باشد. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های بلک بری Keyone کیبورد فیزیکی آن است که در کنار سیستم عامل مدرن اندروید 7.1 خود، ظاهری کلاسیک به پرچمدار سال 2017 بلک بری داده است. شاید عمده‌ترین نقطه ضعف این اسمارت فون را بتوان پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 625 دانست.

اچ تی سی یو اولترا

بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

آخرین کاندید بهترین گوشی سه ماهه اول 2017 ، اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) است. اگر خاطرتان باشد، یو اولترا در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شده و بدین ترتیب، زودتر از بقیه رقبا به بازار راه یافته است. این گوشی موبایل به یک نمایشگر دوم مجهز شده ولی بقیه مشخصات، همانند دوربین قدرتمند و تک‌لنز آن، دنباله‌رو اچ تی سی 10 (HTC 10) است. این محصول نیز مثل ال جی جی 6 خیلی زود معرفی شده و به همین دلیل، اسنپدراگون 835 در آن به کار نرفته است.

حال که همه کاندیداها معرفی شدند، نوبت به انتخاب می‌رسد. با شرکت در نظرسنجی زیر، به گزینه مورد نظر خود رای داده و دلیل این انتخاب را نیز در قسمت نظرات بیان کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

83 دیدگاه

  1. فقط هواوی p10…..هم کیفیتش از این پرچم دارای دوزاری سامسونگ و سونی بهتره و هم برند قابل اعتمادتری نسبت به شیائومی هست…‌دم هواوی گرم…..من پرچمدارشو دارم و با خیلی از گوشیا حتی ایفون مقایسه کردم واقعا هیچ نقطه ضعفی نداشت حتی بهتر بود.

  2. به به ادب اصلا تو نظرات طرفداران سونی موج میزنه انقدر بی ادبانه نظر دادید که وقتی ادم میخونه و نظرشو میذاره احساس میکنه الان عین ببر میپرین روش ومیخورینش طرفدارای سونی همینن دیگه اقا شما طرفدار سونی هستی خب باش و از اون تعریف کن دیگه با برندای دیگه چیکار داری همش راه انداختین سامهنگ – هنگ سام – هنگ تی سی کسی که میاد اینجا نظرشو میزاره میگه انتخاب من شیاومی یا s8 هست تیربارونش میکنین خواهشا فرهنگ ایرانیارو زیر سوال نبرین وقتی نظراتتون رومیخونم احساس میکنم خیلی با عصبانیت و چطور بگم پرخاشگرانه نوشتید و لطقا به خودتون و ما احترام بذارین و یه خورده ادب یادبگیرین برای سلامتیتون مضر نیست به خدا

  3. اگه میخای فقط دوربین بهتر باشه سونی بخر وگرنه اگه دوربین عالی مد نظرته ومیخای یک گوشی همه امکاناتو داشته باشه سامسونگ

  4. اینجا فقط پر طرفدارای سونی هست مطمئن باشین اگه فقط چندتا سامسونگی اینجا بود الان دقیقا نظرات برعکس بود بد نیس یه نگا به نظر سنجی هم بندازین سامسونگ 35 و سونی 30 یه کم چشاتونو باز کنین تعصبی ها همون طور که سال پیش s7پرفروش ترین و بهترین گوشی شد مطمئن باشین امسال هم s8 بهترینه جوجه رو اخر پاییز میشمرن تعبی ها ی چشم و گوش بسته

  5. گوشی های شیاومی رو دست کم نگیرید اگه تو نت یه سرچ بزنید تو بنچاق مارک ها Mi 6 رقابت رو برنده شده در مقابل s8

  6. فق سامسونگ فقط اس 8 سنی یه عمر درجا میزن باسامسونگ برسه ولی نمیتونه عین پاره اجر میمونه یا قوطی سونی

  7. سلام کدوم یکی از مدلای سامسونگ که در حد یه تومن باشن بهترن؟

  8. چرا عدم تحویل گلکسی اس 8 رو پوشش نمی دین؟نکنه تبلیغات منفی میشه؟دارن تو نمایندگی با گارانتی می فروشن ولی گوشی پیش خرید کننده ها رو تحویل نمی دن.دزد خونس دیگه

  9. فقط سونی،فوق العادس،بی حاشیه نیست که لمس نا خواسته به وجود بیاد یا اسیب پذیریش بالا باشه،منتظرم بیاد فقط

  10. سامسونگ Galaxy A7 2017 بخرید، پولتون رو دور نریزید.

  11. خب معلومه که ایکس زد پرمیوم بهترینه.
    من خودم جدا از تعصب و این حرفا چند ساله سونی دارم با سامسونگ هم کار کردم. یعنی عصن رابطه کاربری و طراحی و صفحه نمایش سامسونگ یه جور مزخرفیه. تازه پشتیبانی فوق العاده ضعیفی داره.
    یعنی اگه آندروید جدید آلان برای گوشیای سونی بیاد قشنگ 3ماه بعدش برا سامسونگ میاد.
    طراحی واقعا سونی عالیه. از نظر نرم و روان بودن هم به تجربه شخصی میگم که فوق العادس ولی سامسونگ تا بخواد گالری گوشی رو باز کنه کلی طول میکشه. یه رابطه کاربری هم داره که شتر با بارش داخلش گم میشه. صفحه نمایش سامسونگ واقعا تعریفی نیس و ضعیفه. همه میگن amoledهستش واقعا برید با سونی مقایسه کنید ببینید چقدر کم میاره.

  12. من مثل همیشه نظرمو میگم ! ما قشر متوسط روبه پایین همه این مدلا رو دوس داریم! اما مهم پولشه … اگه آدم
    پول داشته باشه که خوبشو میخره، باید این حباب قیمتی که اول فروش هر گوشی به وجود میاد از بین بره بعد ببینیم قیمت اصلیش چنده، من قبلا از مقداد آی تی گوشی خریدم، الان موجود نکرده، منتظرم موجود کنه چون قیمتاش خیلی کف میزنه و به نظرم برای مایی که 200 تومن و 100 تومن با کلی زحمت به دست میاد می ارره منتظر موند.

  13. سلام
    دوستان عزیز اول اینو بگم که من رو هیچ برند خاصی هیچگونه تعصبی ندارم و همه این گوشیا قطعا شایسته هستن و نقاط قدرت و ضعفی هم اگه توشون باشه طبیعیه و به سیاست شرکتا ومسائل دیگه برمیگرده اما نسبت به اینکه نماینده سونی اول شده 2 نکته خدمت طرفداراش بگم که خدایی نکرده یوقت خواستن بخرن از خریدشون پشیمون نشن
    اول اینکه این قابلیت 960 فریم کار بزرگیه اما اصلا انقلاب یا اونجور که بعضا فکر میکنند کار عجیب غریب و تحول خیلی بزرگی نیست ! چرا ؟ واسه اونا که میدونن که هیچی ولی اوندسته از عزیزانی که اطلاع ندارن بگم که یوقت در خریدتون دچار اشتباه نشید، این گوشی فقط در حد چند ثانیه میتونه با نرخ 960 فریم فیلم بگیره(فک میکنم کمتر از 10 ثانیه باشه) حتما درین مورد تحقیق کنید.
    دوم اینکه فکر نکنید هرچی رزولوشن صفحه بالاتر باشه به معنای کیفیت بهتره ! اصلا همچین چیزی کاملا غلطه ، مثل قضیه مگاپیکسل که بعضیا فکر میکنن هرچی عددش بالاتر باشه کیفیتش بهتره که اینم درست نیست ، مهمترین عامل کیفیت تصویر، پنل صفحه است که الان پنل های اولد بهترین کیفیت رو میتونن ارائه کنن، ضمن اینکه رزولوشن بیشتر به معنای مصرف باتری بیشتره و جز در محتوای واقعیت مجازی کاربرد دیگه ای نداره و صرفا سیاستی برا فریب خریداران هستش.
    خیلی زیاد شد به بزرگواریه خودتون ببخشید ، فقط اینکه در مورد این چیزایی که گفتم حتما تحقیق کنید و فریب هر عدد و رقمی که شرکتها تبلیغشو میکنن نخورید

    • دمت گرم کلی خندیدیم خخخ

    • اول اینکه xzp میتونه 0.182 ثانیه سوپر اسلوموشن با ۹۶۰ فریم در ثانیه بگیره و دلیل این محدودیت پردازنده اسنپ ۸۳۵ که بیشتر از نمیتونه و تازه برای همین مقدار هم کلی تغییر درش ایجاد شده
      دوم اینکه مگه میخوای فیلم سینمایی اسلوموشن بگیری؟؟؟ همین 0.182 ثانیه ای که ضبط میکنه موقع پخش ۶ ثانیه میشه اگه قرار بود ۱۰ ثانیه ضبط کنه میشد ۳۲۹ ثانیه یا تقریبا ۵ دقیقه ۳۰ ثانیه!! این که دیگه بهش اسلوموشن نمیگن و از لذتش میوفته

      • درمورد پنل اولد هم بگم اونا رنگارو اشباع شده و با اغراق نشون میدن که این باعث چشم نوازی میشه اما با واقعیت فرق داره و فقط رنگ مشکیشون عالیه

        بعد طبق گفته شما مثلاً یه تلویزیون4k hdr کیفیتش از یه تلویزیون fhd کمتره؟؟
        یکبار با زد ۵ پریمیوم کار کن و باش فیلم 4k ببین بعد بگو بی کیفیته

        • کیفیت یک حدی داره

          FHD 1080 برای گوشی 5.5 اینچی یا 6 اینچی مناسب هست و بالاتر از این رو چشم نمی تونه تشخیص بده

          اما تلویزیون 4K به دلیل اینکه صفحه نزدیک 50 تا 60 اینچ هست بازم کمه!

      • در مورد اسلوموشن اینکه گفتم کمتر از 10 ثانیه دقیقا منظورم موقع پخش بود نه صرفا 10 ثانیه فیلمبرداری و از همینجا اصلاح میکنم برای کسانیکه منظورمو اشتباه متوجه شدن(گرچه تا حدودی هم واضحه که 5 دقیقه اسلوموشن با این نرخ فریم اصلا نه معقولانس و نه کاربردی و من فقط قصدم ساده کردن قضیه بود) اما مطمئن باشید که 6 ثانیه زمان کمیه و سونی قطعا این زمانو در آینده بیشتر میکنه !
        اما در مورد رزولوشن 4k شما برو مطالعه کن بعد میتونی اینجا بیای نظرت رو اصلاح کنی! ضمن اینکه دوستمون (آقای محمد جواد) کاملا جواب مناسبی بهتون داد و مقایسه یه صفحه نهایتا 6 اینچی با یه صفحه 60 اینچی کاملا غلط و بیجاست….

    • ببخشید قربان، اما فیلم برداری آهسته این موبایل که ۹۶۰ فریم بر ثانیه هست درسته که مال چند ثانیس چون اگه میخواست بیشتر باشه باید حافظه موبایل رو ۲دقیقه ای پر میکرد و این انقلابی در زمینه سنسور های دوربین موبایل محسوب میشه و کافیه فیلم های آهسته رو دیده باشین، البته همانطور که میدونید سنسور دوربین سامسونگ و اپل و… داره سونی تولید میکنه براشون، در مورد رزولوشن باید بگم اولا واسه اونایی که واقعیت مجازی استفاده میکنند خیلی مهمه و این قدرت سونی رو میرسونه که هنوز هیچ برندی نتونسته ۴کی رو بزنه اما مهمتراز این رزولوشن تکنولوژی HDR هست که فقط در این موبایل قرار داره و این تکنولوژی به صورت سخت افزاری هست نه مثل بعضی از شرکتهای دروغگو نرم‌افزاری این تکنولوژی آنچنان عمق رنگی داره که میتونه ۱.۲ میلیارد رنگ رو نشون بده اما سایر فقط میتونن ۱۶ میلیون رنگ رو نشون بدن لطفا در مورد چیزی که خیلی اطلاع عمیقی ندارین با اطمینان نظر ندین سونی هرگز برای تبلیغات کاری نمیکنه.

    • اول میگم درمورد دوربین جوابتونو دوربین این موبایل ۹۶۰ فریم بر ثانیه اینطور که میگین تنها چند ثانیه در این فریم میره کاملا درسته اما فکر میکنین آگه ۲ دقیقه میرفت چه اتفاقی می افتاد حافظه موبایل ۲ دقیقه ای پر میشد سونی انقلابی در زمینه سنسور دوربین بوجود آورده که در این ابعاد کوچک تونسته از dram استفاده کنه و همچنین اسلوموشن برای چندلحظه بیشتر لازم نیست کافیه به فیلمهای اسلوموشن گرفته شده توسط اون نگاه کنین، صفحه4k درسته که در ظاهر فرقی با فول اچ دی نداره اما چیزی که این موبایل رو متمایز میکنه HDR هست که تنها موبایل هست که صفحش HDR داره و این تکنولوژی سخت افزاری هست اما سایر موبایلها الکی میگن مال ما نرم‌افزاری هست تا قبل این موبایل همه میگفتن HDR رو نمیشه واسه موبایل زد اما سونی با این کارش انقلابی در زمینه صفحه موبایل کرد این تکنولوژی میتونه ۱.۲ میلیارد رنگ رو نشون بده در حالی که سایر فقط میتونن ۱۶ میلیون رنگ رو نشون بدن همچنین این موبایل از هر موبایل دیگری ۵۰٪ صفحه روشنتری داره و کب گفته که امولد پنل برتره امولد هم سوختگی پیکسل زیادی داره و هم دقت رنگ فوق‌العاده کمی داره مخصوصا در سفید و قرمز و دلیل اینکه سونی از امولد استفاده نمیکنه همین بدی هاش هست ولانه آگه یک کم تحقیق کنین میبینین که مخترع اولد و امولد سونی بوده و الان تکنولوژیش رو خریدن و سنسور های دوربین موبایلها و دوربین های عکاسی هم داره سونی میده همین سنسور galaxy s8 از imx333 سونی هست حتی باتریشم بعد افتضاح note7 از سونی گرفته شده یک کمی تحقیق کنین بعد نظر بدین.

      • ممنونم از نقدتون دوست عزیز، اما من فکر میکنم اول اینکه شما توضیحات منو خوب نخوندین دوم هم اینکه کاملا جانبدارانه و افراطی دارید صحبت میکنید
        من اصلا نگفتم سونی بده یا سامسونگ خوبه که شما دارید این 2 رو باهم مقایسه میکنید
        در مورد صفحه نمایش هم من اصلا نگفتم و نمیگم تکنولوژیه HDR بده ، اتفاقا کاملا یک پیشرفت محسوب میشه ، اما مشکل اینجاست که این تکنولوژی وقتی کاربرد داره که محتوای پخش شده هم HDR باشه ، که این امکان فعلا فقط در پخش فیلم و عکس وجود داره و در بازی، برنامه و…..کاملا بی کاربرده و باز از اینم بگذریم این محتوای HDR فعلا فراگیر نشده و با کلی گشت و گذار توی اینترنت و استفاده از فیلتر شکن و کلی مصرف حجم اینترنت شما میتونید تهیه کنید.
        در مورد پنل امولد شما اگه یه متخصص خبره در این زمینه هستید که بنده حرفی ندارم ولی اگه نیستید خواهشا قبل از نقد کردن بررسی چندتا سایت معتبر نظیر دیسپلی میت رو بخونید بعد اظهار نظر بفرمایید که بندگان خدا رو دچار اشتباه نکنید
        اینکه بحث سنسور دوربین رو وسط کشیدید اصلا من نمیدونم چه ربطی میتونه به قضیه داشته باشه و کاملا مشخص کننده تعصب شماست ، اما در مورد تبلیغات فریبنده سونی بارزترین نمونش تبلیغات همیشگی سونی از قدیم تا الان مبنی بر داشتن بهترین دوربین موبایلی بوده که این دروغ نه تنها بر کسی پوشیده نیست بلکه هیچ سایت معتبری تا حالا همچین لقبی به دوربین گوشی های این برند نداده.
        و در آخر بازم بگم قطعا همه گوشی های این لیست نقاط قوت و ضعف خودشون رو دارن و هیچکدام برتر مطلق نیست.

        • اولا دوربینهای موبایل سونی چندین وقته که در سایت های معتبری نظیر دکسو اول میشه، نمایشگر امولد اختراع سونی هست و سامسونگ تکنولوژی اونرو از سونی خریده اما بخاطر مشکلات زیاد و بدبودنش سونی خودش اونو به کار نبرده محتوای HDR هم فقط بدرد دیدن HDR نمیخوره و بطور ذاتی روشنایی بسیار زیادی رو داره و کنتراست هرچیزی رو بالا میبره ضمناً تحصیلات بنده رو میخواستین که دلیلی ندیدم در پست قبل بگم من کوچیک شما کارشناسی ارشد رشته مخابرات میدان دانشگاه فردوسی هستم و در زمینه موبایل بسیار زیاد تحقیق کردم کافیه بعضی از پیج ها مثل پیج
          Kyuzaemon در اینستاگرام رو ببینین.

          • نمیدونم شما چه اصراری بر این دارید که حرفتون رو به کرسی بنشونید و بگید که سونی حتما بهترین برند توی موبایل یا هر چیزه دیگه ایه!! البته منم اصلا منکر این برند و فوق العاده بودنش نیستم اما یه جاهایی هم ضعف داره که فقط افراد متعصبی مثل شما دارید اونو قوت نشون میدید!
            شما میگید دوربینش تو دیکسو اوله؟ این لینک سایت دیکسو :
            https://www.dxomark.com/Mobiles

            دیگه انچه عیان است چه حاجت به بیان است.

            در مورد HDR هم نه تنها محتوای مورد پخش تو موبایل باید HDR باشه بلکه برای تلویزیون های HDR که تکنولوژیشون تکامل یافته تره دقیقا این امر صدق میکنه! و روشنایی صفحه تو شرایط عادی اگه بالا باشه که اون دیگه خود شرکت روشنایی رو افزایش داده و تا وقتی که محتوای بخش های دیگه HDR نشده بودن یا نبودن این تکنولوژی تفاوتی ایجاد نمیکنه.
            ضمن اینکه شما بزرگوارید ولی خوبه که به نظر کارشناسان این حوزه(نظیر دیسپلی میت) که صرفا با بررسی های زیاد و ابزارهای مناسب نظر خودشون رو میگن احترام بزاریم و نه فقط بنا به یه مقایسه ساده و سلیقه ای…

      • کی گفته تنها موبایل با صفحه hdr هستش نوت 5 هم صفحه hdr داره

    • سلام داش حرفای شما درست ولی تو صنعت موبایل تا حالا هیچ گوشی نتونسته 960فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنه درسته تو دوربین های حرفه ای بوده این قابلیت ولی الان هم داره وارد موبایل میشه حتی سامسونگ این کار رو نکرد از لحاظ صفحه نمایش بنظرم رزلوشن هم تاثیر داره تو کیفیت مثلا ی گوشی با رزلوشن اچ دی بهتره و فول اچ دی یا 2kیا4k شاید به این چیزا نباشه ولی در کل 4kبالاتر از همه این رزلوشن هاست و اینکه میشه یگید ایا سایت دیسپلی میت گوشی سونی رو بررسی کردت اگه بررسی کرده لطفا نتیجشو بذارید کلا هر ادمی طرفدار ی برندیه و بعضیا هم خیلی تعصبین ولی واقعا سونی این گوشیو خوب زده و بنظرم پنل های اولد سامسونگ هنوز هم بهترین نیستن من ipsرو ترجیح میدم چون رنگ ها رو طبیعی تر نشون میده و مثل پنل های اولد گوشی های سامسونگ رنگ ها رو اشباع نشون نمیدن و همینطور که گفتید هیچکدومشون بهتر از هم نیستن اما مردم میخوان یه چیز رو بخرن عیب کم تری داشته باشه و کیفیت بهتر

      • سلام ، بله حرف شما صحیح هستش ، هیچ گوشی تا حالا به این تکنولوژی نرسیده و حرکت سونی قابل تحسینه و برندای دیگه قطعا به نحوی قبطه میخورن بهش اما همونطور که گفتم کاری انقلابی که بعضا افراد میگن نیست واقعا ! چون هم زمانش فیلمبرداریش کمه هم رزولوشنش میتونست بالاتر باشه
        در مورد رزولوشن هم تفاوت فول اچی دی با اچی دی رو کاملا درست میفرمایید و با چشم براحتی جزئیات بیشتر در رزولوشن فول اچ دی مشخصه و منم منکرش نیستم اما رزولوشن که ازین مقدار بالاتر میره نسبت به اندازه صفحه موبایل برای چشم انسان بی تفاوت میشه، بعبارتی چشم انسان اونقدر قوی نیست که این تفاوت رو تشخیص بده(مگه اینقدر کسی بخواد با ذره بین به صفحه گوشیش نگاه کنه) خواهشی که دارم دیگه در این مورد صحبتی نشه و به تحقیق در اینترنت مراجعه شه
        در مورد دیسپلی میت متاسفانه بگم که نخیر بررسی صورت نگرفته ولی صفحه نمایش اس8 سامسونگ رو بهترین تا الان معرفی کرده که ازین هم بگذریم الان تلویزیون های جدید رو دارن با پنل اولد میزنن بدلیلش هم مزایا و کیفیت بالاتر این پنل در مقابل ips lcd هستش و اتفاقا سونی هم یکی ازین شرکتهاس که برای تولید در اینده تلویزیون هاش برنامه ریزی کرده
        در مورد اغراق در نمایش رنگها در پنلهای اولد بازم حق با شماست ولی همین قابلیت HDR که سونی روی پرچمدارش گذاشته کارش اشباع رنگ و روشن تر نشون دادن جاهای تاریک هستش

        • راستی من به برندی غیر از سامسونگ رای دادم ، و اگه هم اسمی از سامسونگ بردم فقط از باب مقایسه بود
          ضمن اینکه انتقادهایی هم نسبت به این برند دارم از جمله کیفیت ساختش…

  14. قطعا بهترین ایکس زد پرمیوم صفحه 4k hdr دوربین فوق العاده و 960 فریم بر ثانیه زیبا اسپیکر استریو و…

  15. بنظرم سونی داغ نکنه بدنه قوی داشته باشه گوشی خوبیه سامسونگم اشتباه کرده اس۷ باس رم ۶ اینو۸ میزد الان نوت۵ من ازاین گوشیا سرعتشو بیشتر یابعضی جاهادرحدصدوم ثانیه کمتره

    • حالت خوشه سونی فک کنم دست نگرفتی داغ نمیگنه بدنشم همه میدونن سونی به محکم بودن معروفه

    • داداچ پاشو رسیدیم! گذشت دوران اسنپ ۸۱۰ که خیلی داغ میشد ولی با این وجود سونی اونو کاملا برطرف کرد

    • بالا بردن رم از یک حدی بیشتر اصلا کار درستی نیست و بازدهی بصورت لگاریتمی پایین میاد رم ۳ و۴ بهترین رم هست برا موبایل و حتی آگه رم ۸ هم بزارن صرفا جنبه تبلیغی که بعضی از شرکت‌ها در فعالیت تبلیغی عملکرد قوی دارن شما تستهای همین سامسونگ با رم بالا رو ببینین میبینین که بعضی وقتا در مولتی تسکینگ بازندس

  16. دوستان سونی باز زود بیاید منتظرتونیم
    SONY_JAPAN@

  17. Xperia xz premium ?
    اخه به چه امبدی ب اس 8 رای میدین حتی یه اسپیکر ثرست حسابی هم نداره

    • اکثر مردم عقلشون به چشمشونه شاید فکر کردن چون حاشیه کم تری داره برتره… یا شاید فکر کردن چون تشخیص چهره داره البته اگه یه عکس از خود طرف رو نشونش بدی باز میشه ولی میگم که عقل مردم به چشمشونه… من خودم طرفدار سونی ام اما بدون تعصب بگم اس 8 گوشی خوبیه البته اگه از یه سری چیز ها مثل محل بسیار بد حسگر اثر انگشت صرف نظر کرد…گوشی زیبایی هم هست اما سبک سنگین که میکنم XZP یه چیز دیگست هم زیباست، هم دوربینش یه انقلابه، هم بلند گو هاش صدا بسیار واضح و استریو داره،هم صفحه نمایشش اولین 4KHDR تو دنیاست که بینظیره.هم هم زمان دوسیم میخوره و یک رم و سرعت حافظه داخلی بیشتری داره. هم کلید فیزیکی دو مرحله ای شاتر مخصوص دوربین داره…هم دوربین سلفیش 13 هست، هم مطمئنم اگه فیلم های مقایسه بیاد سریع تره و اینکه وقتی تو شارژ داره شارژ میشه با اطمینان میتونم کنارش بخوابم…

  18. دوستان سونی باز بیاید منتظرتونیم

    [طبق قوانین، لینک حذف شد]

  19. متاسفانه در این نظر سنجی طبق فرهنگ بسیار بد ما ایرانی ها تعصب و طرفداری موج میزنه
    اگه امکانات سخت افزاری که اکثرا یکی بودن + فاکتور قیمت و نوآوری رو ملاک قرار بدید متوجه میشین
    ال جی اولین بازنده هست بخاطر پردازنده قدیمی تر و ضعیف تر 821
    اچ تی سی هم مدت ها هست با بحران های مالی دست و پمجه نرم میکنه و باگ هایی که رابط کاربری خودش داشته و قیمتش طرفداراش رو از دست داده
    هواوی هم با اینکه دوربین بسیار خوبی در این محصولش بکار برده ولی قیمت بالاش و پردازنده ضعیف ترش باعث میشه نتونه برنده این مقایسه بشه
    سه رقیب سونی و شیائومی و سامسونگ هم سونی سال هاست با طراحی و رابط کاربری ضعیف و عدم پشتیبانی قوی در اپدیت های رام خودش میشه گفت بازنده خواهد بود
    در نهایت بین سامسونگ و شیائومی من بخاطر قوی تر بودن باتری ظاهر زیباتر و از طرفی پشتیبانی بسیار خوب miui و قیمت تقریبا نصف سامسونگ شیائومی رو گزینه اول میدونم.
    این نظر منه و اصراری ندارم کسی تایید کنه ولی بدور از تعصب نظرمو گفتم.

    • سونی قوی ترین پشتیبانی از گوشیای اندرویدی رو بعد از گوگل داره
      همین الان اندروید 7.1 برای XZ منتشر شده
      رابط کاربریش هم بسیار دلچسب هس و به اصل زیبایی در عین سادگی پایبنده
      طراحی هم زمانی که زیباس نیازی به نغییر نداره
      تنها انتقادی که به این گوشی وارده حاشیه زیاد در بالا و پایینشه

    • “عدم پشتیبانی قوی در اپدیت های رام خودش میشه گفت بازنده خواهد بود”
      جان؟؟؟؟؟؟ سونی بعد از گوگل سریعترین و بهترین پشتیبانی رو داره

    • سونی هم تو اندروید ۶ و هم تو ۷ والان تو ۷.۱.۱ اولین برندی هست (بعد گوگل) که به موبایلاش داده یک کم تحقیق کنین

  20. من با چند تا از دوستام به نوبه هر یک یکی ااز این گوشیها رو خریدیم و همه رو از نظر قیمت دوربین سرعت و هر انچه شما فکرش رو بکنید تست کردیم واقعا باید بگم. ال جی این بار اول شد از همه بهتره هر کی بخره این حرف منرو تایید میکنه

  21. سونی رابط کاربریش هنوزم همون .هه ظاهرش که همش کپی پیست از نسل های قبله یکم خلاقیت بد نیست همه گیر دادن به فریم خودشونم نمیدونن چی هست حالا یه چیزی شنیدن خخخ کسی بخاطر عکاسیش باشه میره یه دوربین عکاسی میگیره بحث با صرفه بودنه به نظر من می 6 با صرفه تره و از نظر ظاهر قطعا اس 8 از همشون بهتره ولی به زودی آیفون 8 خودی نشون میده قدرتش تقریبا دو برابر پرچمدارای سونی و سامسونگ هستش و ظاهرشم که تکه البته مال پولشو نداریم مبارک خریداراش باشه ما به امید نوکیا 9 منتظر موندیم

    • سونی رابطه کاربریش تکراریه .مگه سامسونگ یا گوشیای دیگه چیکار میکنن میشه توضیح بدی خوبه هرچی چیز جدیده اول سونی میده بغد ملت میارن اونم اگه بتونن یکم مطالعه داشته باشی بد نظر بدی بد نیست

  22. قیمتشو هم در نظر بگیرین خواهشن به نظر من در حال حاضر نسبت به قیمت می 6 با صرفه تره

  23. همه گوشی ها بخصوص سونی و شیا خوبن اما سامهنگ یا هنگسونگ دیگه خیلی …
    اونایی که طرفدار سامنگ هستن منفی
    بقیه لایک لطفا
    xzp g6 mi 6 p10 u ultra

    • یکم سامسونگیای عزیز منفی بدین عیبه
      یعنی فقط ۱۱ نفر موافقن سامسونگ باید از صفحه روزگار محو شه؟

    • پول خریدشو نداری و حرفهای مفت میزنی…دو سال پیاپی برترین گوشی ساز دنیا شده تو کنگره ی جهانی موبایل و اگه تاریخچه ی این کنگره رو نگاه کنی;سامسونگ بیشترین جایزه رو گرفته…امسال هم که سامسونگ تو این کنگره اس 8 رو معرفی نکرد;مجبور شدن به سونی رای بدن و اینو بدون که این یعنی برترین شدن قطعی نیست…چون نتیجه رو پایان سال میلادی مشخص میکنن که بدون شک اس 8 هست و بس…در ضمن سامسونگ به هیچ عنوان هنگی نداشته و نداره و شما سونی بازها فقط دلتون خوشه به حاشیه نمایشگری که از هر طرف 100 متر با ندنه فاصله داره و دوربینی که حرکت آهستش بیشتر از گوشیهای دیگه س…این گوشی رو بخری و فقط بگی داداش گوشی من خوبه که فیلمبرداری آهسته ش بیشتر از گوشیهای دیگس…سونی چی نوآوری داره…اصلا مگه سونی هنوز گوشی میسازه؟؟؟خخخخخخخخ

  24. هرگوشی در هم رده خودش خوبو با کیفیته هرکسیم ی نظر داره باید ب نظارت هم احترام گذاشت…هرکسیم از استفاده خودش و کارک ردی ک با اون گوشی کرده نظر داده پس نمیتونیم بگیم فقط یک گوشی عالیهو این حرفا..هرگوشی هم اشکالاتی داره هم هنگایی…پس هر رده ای از گوشی بهترین امکاناتو برای خودش داره..

  25. بدون شک XZ پریمیوم خیلی سرتره با توجه به داشتن صفحه نمایش فوق‌العاده 4K HDR، فیلمبرداری 960 فریم و پردازنده 835
    .در ضمن XZ پریمیوم در نظرسنجی سایت Gsmarena هم بهترین پرچمدار نیمه اول 2017 شد که نشون میده دید همه نسبت به سونی عوض شده و آینده خوبی در انتظارش هست

  26. قطعا ایکس زد پرمیوم

  27. بدون شک و شبه XZ PREMIUM بهترین گوشی دنیاست. همین نظر سنجی رو سایت GSMARENA برگذار کرد XZ PREMIUM اول شد

  28. نمی دونم سامسونگ رو چ حسابی بهش رای دادن قطعا ایکس زد پرمیوم بهترین گوشی تا ب حال هست بدون هیچ تعصبی

    کلیپ زیر ببینین هنگ سنگین اس 8 پلاس

    http://www.aparat.com/v/KESF9

  29. فقط هواوی کاری با این گوشیا ندارم ولی میت 9 و انر وی 9 عالین

  30. فقط XZ Premium
    بهترین گوشی اروپا شد !

  31. فک کنم سونی و اچ تی سی بهترینن تا الان.ال جی و سامسونگ بدرد نخور و بی کیفیت هستن. گلکسی هنوز از راه نیومده ۲تا مشکل داره ال جی هم که کیفیتش همیشه پایین بوده

  32. نمیدونم چرا ولی سونی هر چه قدر تلاش میکنه بازم فروشش کمه ، من خودم قبل از این که با شیائومی اشنا شم بیشتر طرف دار سونی بودم ، ولی شیائومی با قیمت خیلی کمتر از بقیه داره تقریبا همون امکاناتو میده ، سامسونگ و اپل بیشتر رو قابلیت هایی مانور میدن که تو زندگی روز مره کار برد نداره و فقط باهاش پول بیشتری میگیرن

  33. بهترین و زیبا ترین فقط s8 سونی مثل یه قوطی حلبی نازک میمونه

  34. OnePlus 3T که اصن همرده اینا نیست (و البته که اینارو باید با OnePlus5 مقایسه کنیم) همشونو میخوره…

    • درود کمیل جان. این نظرسنجی بین گوشی های معرفی‌شده در سه ماهه نخست سال 2017 است. گوشی 3T در سال 2016 معرفی شد. وان پلاس 5 هم چون هنوز معرفی نشده، محلی برای اعراب نخواهد داشت.
      پیروز باشید

  35. آیفون، سامسونگ،سونی،حتی هواوی مقدار زیادی پول برند میخورند بخصوص آیفون و سامسونگ در حالی که شیائومی با گوشی می 6 کاملا میتونه با این غول های گوشی رقابت کنه با قیمتی پایین تر

    قطعا شیائومی بهترین گزینه هست

  36. سامهنگ = بی کیفیت

  37. با در نظر گرفتن قیمت! شیائومی می 6

    قیمتم فاکتور مهمیه! این گوشی کیفیت بسیار خوبی هم داره. شاید یکم صفحه نمایشش ضعیف تر باشه ولی قابل قبوله.

  38. بی شک سونی ایکس زد پریمیوم