500 میلیون کاربر شبکه اجتماعی لینکدین

شبکه اجتماعی لینکدین از مرز 500 میلیون کاربر گذر کرد

امروز شبکه اجتماعی لینکدین (LinkedIn) از مرز 500 میلیون کاربر گذشت. این شبکه اخیرا تحت امر مایکروسافت قرار گرفته است.

شبکه اجتماعی لینکدین که اینک به عنوان یکی از دارایی‌های شرکت مایکروسافت شناخته می‌شود، امروز به مرحله مهمی از دوران فعالیت خود رسید. مهم‌ترین شبکه اجتماعی مخصوص کاربران حرفه‌ای اینک صاحب بیش از نیم میلیون کاربر از 200 کشور در سراسر جهان شده است. هر سالی که می‌گذرد تعداد کاربران لینکدین افزایش پیدا می‌کند و در واقع این آمار نشان دهنده به دست آوردن جایگاهی مستحکم در مارکت آنلاین، توسط شبکه اجتماعی لینکدین است.

بیشتر بخوانید:

لینکدین دانشجویان؛ شبکه اجتماعی مخصوص کاریابی جوانان آماده به کار

 

500 میلیون کاربر این شبکه نشان دهنده بیش از 10 میلیون کار فعال از سوی 9 میلیون کمپانی مختلف و بیش از 100 هزار گفتگویی است که هر هفته به انتشار می‌رسد. کمپانی لینکدین در وبلاگ رسمی خود پستی را به اشتراک گذاشته که نشان می دهد، هر کاربری که به شبکه اجتماعی لینکدین پیوسته، موفق شده با افراد زیادی در حوزه فعالیت خودش آشنا شود و اجماعی را تشکیل دهد. هر ارتباط نشان دهنده متوسط 400 نفر جدید است که کاربران را می‌تواند به 100 شرکت جدید معرفی کند و جمعا بیش از 500 شغل جدید را به همراه داشته باشد.

به زودی شبکه اجتماعی لینکدین آپدیت جذاب و جدیدی را دریافت خواهد کرد

5 کشوری که صاحب بیشترین ارتباطات در این شبکه هستند به ترتیب شامل امارات متحده عربی، هلند، سنگاپور، بریتانیا و همچنین دانمارک هستند. این درحالیست که بیشترین مکان‌های ارتباط برقرار شده به ترتیب عبارت از لندن، آمستردام، سن فرانسیسکو، جاکارتا و میلان هستند. شبکه اجتماعی لینکدین همچنین قرار است در آینده‌ای نزدیک به روزرسانی جدیدی را دریافت کند که بر اساس آن کاربران می‌توانند امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشند. به طور مثال باید به اضافه شدن بینش‌های شخصی به زبانه‌ی “My Network Tab” برای تمامی کاربران اشاره کرد. گجت نیوز تازه‌ترین اخبار مربوط به تحولات این شبکه اجتماعی مشاغل را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*