کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه

کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد

شرکت خودروساز چینی چری در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای 2017، یک خودروی مفهومی زیبا را به نام تیگو اسپورت کوپه معرفی کرد. کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه (Chery Tiggo Sport Coupe)، بیان‌گر خودروی ایده‌آل و آینده این شرکت چینی است و تفسیری زیبا را از سری آینده تیگو به نمایش می‌گذارد.

کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه از طراحی پویا و شناور برخوردار است که خطوط منحنی‌های نرم و گلگیرهای عضلانی در آن به چشم می‌خورد. در نمای روبروی خودرو، طراحی جسورانه‌ای دیده می‌شود که چراغ‌های LED، ورودی هوای بزرگ و یک جلوپنجره بزرگ از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند.

کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه

در بخش جانبی این خودروی مفهومی، حالت باز شدن درب‌ها موسوم به خودکشی، قابل توجه است. این فرم درب‌ها باعث دسترسی بهتر به کابین خودرو می‌شود. همچنین حذف دستگیره درها، سادگی پروفیل جانبی را در پی داشته است. آینه‌های جانبی هم با دوربین‌های کوچکی جایگزین شده‌اند و در بخش عقب خودرو نیز چراغ‌های باریک LED خودنمایی می‌کنند.

کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه

کابین لوکس و سیستم رانندگی خودکار در کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه

کانسپت چری تیگو اسپورت کوپه دارای کابین لوکسی است که صندلی‌های شناور، کنسول مرکزی کشیده شده در طول اتاق، دو صفحه نمایش دیجیتالی، غربیلک فرمان ضخیم، کنترلرهای ساده و سقف شیشه‌ای از جمله ویژگی‌های بارز آن هستند. سیستم رانندگی خودکار نیز امروزه در بیشتر کانسپ‌ها به کار رفته و شرکت چری نیز از قافله عقب نمانده و خودروی مفهومی جدید خود را به این تکنولوژی مجهز کرده است. تاکنون جزئیات بیشتری از این سیستم اعلام نشده اما نکته جالبی که در این مورد شنیده می‌شود این است که در زمان قرار گرفتن خودرو در حالت رانندگی خودکار، می‌توانید از غربیلک فرمان برای انجام بازی‌های ویدیویی استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*