نمایشگر جدید دل

نمایشگر جدید دل با پشتیبانی از فناوری HDR10 معرفی شد

معمولا کاربران حرفه‌ای و افرادی که در زمینه‌های گرافیکی و ویرایش تصاویر و فیلم‌ها فعالیت دارند، از نمایشگرهایی استفاده می‌کنند که جزئیات را با دقتی بالا نمایش دهند. به دنبال همین موضوع، حالا شاهد معرفی رسمی نمایشگر جدید دل (Dell UltraSharp 27 4K HDR Monitor) با پشتیبانی از فناوری HDR10 هستیم که احتمالا انتخاب مناسبی برای این دسته از افراد خواهد بود.

همان‌طور که از نام این نمایشگر پیداست، محصول جدید دل با شماره مدل “UP2718Q” به صفحه نمایشی 27 اینچی و 4K تجهیز شده و اولین محصول دل با گواهی “UHD Alliance Premium” و پشتیبانی از فناوری HDR10 است که در نتیجه آن، محتوا با کنتراست و دقت بالاتری نمایش داده می‌شوند.

نمایشگر جدید دل با قیمت 2 هزار دلار به فروش می‌رسد

به گفته سازندگان، نمایشگر جدید آنها با شدت روشنایی هزار، عمیق‌ترین حالت از رنگ مشکی و روشن‌ترین حالت از رنگ سفید را تولید کرده و با پشتیبانی از پوشش رنگ REC2020، انتخاب مناسبی برای افرادی خواهد بود که در زمینه ویرایش فیلم یا انجام پروژه‌های حساس به رنگ فعالیت دارند. هرچند، از آنجایی که کنسول های جدید ایکس باکس وان اس (Xbox One S) و پلی استیشن 4 (PS4) هم با استانداردهای جدید سازگاری دارند، انتخاب این نمایشگر جدید، هوشمندانه خواهد بود.

متاسفانه نمایشگر جدید دل ارزان نیست و کاربران برای خرید آن باید 2 هزار دلار پرداخت کنند؛ اما اگر توانایی پرداخت چنین پولی را ندارید، انتخاب‌های دیگری نیز وجود دارد و می‌توان نمایشگر ساده‌تر این شرکت را با قیمت 550 دلار خریداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*