گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس ؛ کدام را می‌خرید؟ (نظرسنجی)

در صورت ورود گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به بازار، کدامیک را می‌خرید؟

چند روزی‌ست از عرضه گوشی های پرچمدار سامسونگ می‌گذرد و به زودی نقدها و بررسی‌های زیادی در تعریف یا انتقاد از این محصولات منتشر خواهد شد. اما در حال حاضر، سوال اینجاست که بین گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس کدام مناسب‌تر است؟ شما به عنوان یک خریدار، کدام را خواهید خرید؟

عرضه بهترین گوشی های سامسونگ -حداقل تا قبل از معرفی گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)- با شروع قیمت 720 دلار (نسخه قفل‌شده) در ایالات متحده و چند کشور دیگر آغاز شده و این سوال را پیش روی کاربران قرار داده که از بین گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس کدام را انتخاب کنند. اما دلیل این سردرگمی چیست؟

گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس ؛ کدام مناسب‌تر است؟

بنا به ادعای سامسونگ، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) فضایی در حدود 36 درصد بیشتر از گلکس اس 7 (Samsung Galaxy S7) در اختیار کاربر قرار داده و 83 درصد از پنل جلویی این فبلت به صفحه نمایش اختصاص داده شده است. به همین دلیل نیز سازندگان این امکان را داشتند تا علی‌رغم باریکتر و درازتر شدن ابعاد، از نمایشگر بزرگتری در قاب جلویی استفاده کنند. از سوی دیگر، در حالی که نسخه‌های بزرگتر محصولات سایر کمپانی‌ها غول‌پیکر جلوه می‌کنند، اما گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S8) به نظر می‌رسد اندازه‌ای معقول‌تر و قابل پذیرش‌تری داشته باشد.

گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس ؛ کدام را می‌خرید؟ (نظرسنجی)

یکی از منتقدین عقیده دارد:

معمولا استفاده یک‌دستی از یک گوشی باریک آسان‌تر است، اما گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با اینکه نمایشگری بزرگ دارند، به راحتی در یک دست جای گرفته و قابل استفاده‌اند.

این روزها، نقدها و تعریف و تمجیدهایی از این دست زیاد به چشم می‌خورد اما در نهایت، این شمایید که باید از بین گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس یکی را برگزینید. شاید بهترین کار این باشد که به فروشگاه رفته و از نزدیک با هردو اسمارت فون آشنا شوید. با این حال، با توجه به شروع پیش‌خرید این محصولات در ایران، شاید بسیاری از شما کاربران بدون انجام این کار، گوشی مورد نظرتان را سفارش داده باشید.

حال سوال اینجاست؛ کدام پرچمدار سامسونگ را انتخاب کرده‌اید؟ دلیل این انتخاب چه بود؟ آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. هیچکدوم ارزش خرید نداره

    • حالا پیکسل رو شما درست بگید دیدانسان بالا تر500نیست شماتاحالا دقت کردید تمامه شرکتها ازال جی .اپل .سونی ازای پی اس اسفاده میکنند بجز اچ دی سی که ازسوپر ال سی دی استفاده میکنه ولی سامسونگ ازسوپراموال ای دی استفاده میکنه آقای طرفداراپل ومقایسه عکس اس7بااپل 7 دریک عکس درروز روشن ازدورکه سایه بان باعثه تاریکی شده بود وپنجره پیدانبود البته درگوشیه اپل پیدانبود ولی اس7 واضح پنجرو نشون داده بود ببین به نظرمن هرگوشی غیرازسامسونگ که ازصفحه نمایش ای پی اس استفاده بکنه دوربینش 50مگاپیکسل هم باشه کیفیتش مفت نمی ارزه البته دروغ نگم سوپرال سی دی بدنیست ولی بازهم بهترنیست

  2. هیچکدام فقط اچ تی سی یو

    • البته من اس7داشتم ولی فروختمش چرامن دردومدل اس پلاس رو انتخاب نمیکنم بدلیل میزان پیکسل وچرا وقتی گوشی اس 8 بابزرگ شدنه صفحه نمایش میزانه پیکسل کمتری داره نصبت به اس7 یعنی از577به 570عقب گردمیکنه اونایی که اس پلاس روانتخاب میکنند اصلان به این گزینه دقت نمیکنند آیا کسی جوابی داره

      • دوست عزیز فقط با عدد و رقم مقایسه نکنین
        4 تا ریویو تو یوتیوب نگاه کنین میبینین که اصلا کسی شک نداره کیفیت صفحه نمایش اس 8 با اختلاف زیادی از +7 ایفون بیشتره
        تراکم پیکسلی رو هر کسی میتونه تو گوگل سرچ کنه
        اینم جوابتون

      • اولا باتری قوی تری داره پلاس و فیلم دیدن داخلش خیلی کیف بیشتری میده

    • یک حرفه دیگه من دارم مامنتظر اس8 باصفحه نمایش 4fبودیم واندروید بالای7و دوریبن دوگانه بادیاگفرام بالای1/7ولی خبری نشد حالا بایدصبرکنیم نوت8 این گذینه هاروداره تا بشه خریدش

  3. چرا گزینه هیچکدام نزاشتید؟!!!
    این نظرسنجی کاملا اشتباهه
    هیچ کدوم از این دو گوشی ارزش خرید نداره

  4. اس 8 پلاس چون صفحه بزرگتری داره . البته من اساسا مشتری ثابت سری نوت هستم.

  5. به نظر من که خرید s8 پلاس اشتباهه! چون دقیقا همون اس هشتە فقط صفحش بزرگتره و ظرفیت باتریش بیشتر. در ضمن کیفیت صفحش از اس هشت پایین تره.با این اوصاف قیمتش از اس هست یه ملیون بیشتره.

  6. هیچکدام
    چون یه عالمه مشکل داره،قرمزی صفحه،مشکل مدیریت رم و…

    • اولا چند مورد صفحه نمایش قرمز بیشتر نبوده که شده تیکه کلام تو…دوما تا الان قویترین گوشی آندرویدی بوده و خواهد بود…سوما با این شعارهای تو فروش میلیونی این سوپر لوکس تحت تاثیر قرار نمیگیره…برترین گوشی جهان و صفحه نمایشش برترین در دنیا شده و تو حرص نخور