مدل سه بعدی آیفون 8 جزییاتی از قاب عقب آن را فاش کرد

مدل سه بعدی آیفون 8 جزییاتی از محل قرارگیری تاچ آیدی آن را فاش کرد

چند روز پیش، مدلی نهایی از شماتیک پرچمدار بعدی اهالی کوپرتینو با نام احتمالی اپل آیفون 8 (Apple iPhone 8)، اپل آیفون ایکس (Apple iPhone X) و یا نسخه به‌روزشده آیفون اورجینال را منتشر کردیم. پس از آن نیز، یک مدل سه بعدی آیفون 8 به بیرون درز کرد که جزییاتی از این محصول، از جمله محل قرارگیری دوربین دوگانه و دکمه تاچ آیدی را نشان می‌داد و به این نکته اشاره می‌کرد که اپل تمهیدات ویژه و جدیدی برای جشن تولد ده سالگی آیفون دارد.

اما ساعاتی پیش، تصویری دیگر از مدل سه بعدی آیفون 8 توسط یکی از کاربران وب‌سایت چینی Weibo منتشر شد که جزییات تازه‌تری از قاب پشتی محصول رده‌بالای آمریکایی‌ها را نشان داده است. این مدل سه بعدی نشان می‌دهد که پرچمداران سال 2017 اپل و سامسونگ نقطه اشتراکی با هم دارند.

مدل سه بعدی آیفون 8 جزییاتی از قاب عقب آن را فاش کرد

کمپانی کره‌ای سامسونگ -علی‌رغم انتظارات- سنسور اثر انگشت گلکسی اس 8 (Galaxy S8) را در زیر نمایشگر گوشی تعبیه نکرده و آن را در قاب پشتی اسمارت فون و در کنار دوربین قرار داده است. اپل نیز گویا با قرار دادن این حسگر در زیر صفحه نمایش آیفون 8 به مشکل برخورده و از انجام آن منصرف شده است. بر اساس گفته‌های یک تحلیل‌گر، همین دلیل نیز باعث شده تا احتمالا عرضه این محصول با کمی تاخیر و در سال 2018 روانه بازار شود. البته گویا مشکلات اپل بیشتر از این حرف‌هاست و به نظر می‌رسد با به‌کارگیری سنسور سه بعدی در دوربین جهت شناسایی چهره صاحب گوشی نیز مشکل دارد.

تاچ آی‌دی در این مدل سه بعدی آیفون 8 در وسط قاب پشتی قرار گرفته است

با دیدن جدیدترین مدل سه بعدی آیفون 8 تفاوت بین این محصول با پرچمدار سال 2017 سامسونگ مشخص می‌شود؛ کره‌ای‌ها این حسگر را با فاصله نزدیکی با دوربین گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (+Galaxy S8) تعبیه کرده که احتمالا مشکلاتی را برای کاربران به وجود خواهد آورد و به جای قرار دادن انشگت بر روی اسکنر، آن را بر روی لنز دوربین قرار می‌دهند. اما اپل، میانه قاب پشتی اسمارت فون بعدی خود را بهترین محل برای جانمایی این حسگر دانسته و آن را دورتر از لنزهای عمودی دوربین قرار داده است.

البته این تنها یک طرح سه بعدی و تایید نشده است و این احتمال وجود دارد که مدل نهایی کاملا متفاوت باشد. در ادامه تصاویر مدل سه بعدی آیفون 8 را خواهید دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اره حسن جان تو طرح های ایده ای که ارائه شده حسگر زیر شیشه جلو و ادغام شده در o led ولی انگار به مشکل برخورد کردن اگه این مشکل برطرف بشه که یک تحول بزرگ رو شاهد خواهیم بود

  2. کاش اپل برای یکدست کردن طراحی از لوگو اپل در پنل پشتی برای حسگر اثر انگشت استفاده کنه

    • ایول شما قابلیت اینو دارین 7 8 10 15 20 برابر جی ال ایکس رو با نظریه هاتون محبوبتر کنین از این نظریه ها توی سایت جی ال ایکس کاملا ایرانی و صد درصد گیاهی استفاده کنین شاید فرجی شد و اونام متحول شدن

    • فکر خوبیه احسان جان اما قطعا در محصولات جدید این کمپانی و سایر کمپانی های رقیب، از حسگرهایی زیر شیشه جلو استفاده میشه و دیگه نیازی به بردن سنسور به عقب گوشی ها نیست