وان پلاس 3 تی مشکی

نگاه نزدیک به وان پلاس 3 تی مشکی یا “Midnight Black”

رنگ مشکی را باید پای ثابت تمامی گوشی های هوشمند دانست. به طوری که به احتمال قوی، یکی از چند نسخه موجود برای هر دستگاه دارای این رنگ است. وان پلاس، به عنوان شرکتی که محصولات زیادی نداشته و مدت‌هاست تمرکز خود را بر روی گوشی موبایل مقرون به صرفه بالارده خود یعنی وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) قرار داده، تصمیم گرفت با توجه به محبوبیت بالای این رنگ نسخه مشکی پرچمدارش را عرضه کند. وان پلاس 3 تی مشکی Midnight Black نام گرفته و همانطور که از نامش پیداست، با دیگر گوشی های موبایل دارای این رنگ متفاوت است.

تفاوت وان پلاس 3 تی مشکی و نسخه اصلی چیست؟

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، تفاوتی در وان پلاس 3 تی مشکی دیده نشده و شاهد به کار رفتن همان صفحه نمایش 5.5 اینچی و چیپست اسنپدراگون 821 در آن هستیم. از آنجایی که وان پلاس محصولات زیادی ندارد، برای هر محصول وقت کافی صرف کرده و به طور مرتب به‌روزرسانی‌های نرم افزاری آنان را عرضه می‌کند. به همین دلیل شاهد استفاده از اندروید نوقا نسخه 7.1.1 بر روی وان پلاس 3 تی مشکی هستیم. فراموش نکنید همانند نسخه Colette وان پلاس 3 تی، نسخه مشکی (Midnight Black) نیز به صورت محدود عرضه شده است و نمی‌توان آن را در تمامی فروشگاه‌ها پیدا کرد. از آنجایی که به نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی از این نسخه پیش از این به فروش رفته، علاقه‌مندان باید هرچه زودتر به یکی از فروشگاه‌های وان پلاس مراجعه کنند.

وان پلاس 3 تی مشکی

یکی دیگر از نکات مربوط به وان پلاس 3 تی مشکی بسته‌بندی آن است، به طوری که علاوه بر داشتن لوازم بیشتر، جعبه بسیار شکیلی دارد. داخل این جعبه به طور کامل قرمز است، رنگی که با مشکی ترکیب خوبی را شکل می‌دهند. بعد از باز کردن جعبه وان پلاس 3 تی مشکی موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • خود گوشی وان پلاس 3 تی
  • شارژی دیواری Dash Charge (تکنولوژی شارژ سریع وان پلاس)
  • کابل یو اس بی نسخه C با رنگ قرمز
  • کابل پشتیبانی از Dash Charge
  • یک قاب محافظ Silicone
  • یک کارت هدیه 5 دلاری وان پلاس
  • خارج‌کننده سیم کارت
  • دفترچه راهنمای کاربر

همانطور که به آن اشاره کردیم، بین وان پلاس 3 تی مشکی و دیگر نسخه‌های آن هیچ تفاوتی از لحاظ مشخصات سخت افزاری وجود ندارد. با این حال، رنگ مشکی به تیرگی سیاهی نیمه‌های شب (Midnight Black)، جلوه خاصی به این گوشی موبایل بسیار شکیل می‌دهد. گفتنی است با خارج کردن دستگاه از جعبه، شاهد سوار شدن اندروید 6 بر روی آن هستید، اما به محض اتصال به شبکه وای فای یک پیام مبنی بر حاضر و آماده بودن به‌روزرسانی سیستم عامل دریافت خواهید کرد. با تایید پیام و کمی انتظار برای دریافت و نصب آپدیت، شاهد جدیدترین نسخه اندروید بر روی وان پلاس 3 تی مشکی خود خواهید بود.

در انتها باید بدانید وان پلاس 3 تی مشکی در قالب یک نسخه با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت عرضه شده و قیمت آن 480 دلار است. با در نظر گرفتن مشخصات سخت افراری فوق‌العاده این گوشی موبایل، طراحی شکیل و مخصوصا رنگ جذاب و سنگین مشکی آن، به ارزش بالای این محصول در برابر قیمتش پی خواهید برد. کاربران ایالات متحده آمریکا فقط می‌توانند تحت اپراتورهای تی موبایل و AT&T از وان پلاس 3 تی مشکی استفاده کنند. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی نگاه نزدیک وان پلاس 3 تی مشکی دعوت می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*