دوربین A9 سونی

قدرتمندترین دوربین فول فریم و بدون آینه سونی رسما معرفی شد

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام سونی به صورت رسمی از پیشرفته ترین دوربین فول فریم و بدون آینه خود رونمایی کرد. نکته قابل توجه در رابطه با دوربین A9 سونی ، اندازه کوچک آن است که حتی با بهره‌گیری از آخرین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی های این شرکت، باز هم با ابعادی کوچکتر از دوربین های سنتی فول فریم DSLR طراحی شده است. اما آیا A9 از نظر سخت افزاری توانایی رقابت با دیگر پرچمداران را دارد؟

دوربین A9 سونی به یک سنسور CMOS فول فریم 24.2 مگاپیکسلی همراه با حافظه مجتمع تجهیز شده که توانایی فوق‌العاده بالایی در ثبت تصاویر دارد. همچنین به لطف وجود این حافظه، سرعت پردازشی دوربین تا 20 برابر بیشتر از گذشته شده و کاربران توانایی ثبت مداوم 241 عکس با فرمت RAW یا 362 عکس JPEG در صورت فعال بودن AF یا AE با سرعت 20 فریم بر ثانیه را خواهند داشت. حداکثر سرعت شاتر الکتریکی دوربین جدید سونی نیز 1/32000 ثانیه است.

دوربین A9 سونی

دوربین A9 به یک سیستم جدید موسوم به 4D Focus تجهیز شده که شامل فوکوس خودکار 693 نقطه‌ای با پوشش تقریبا 93 درصدی فضای عکس، سرعت فوکوس بالا و سیستم قابل اطمینان رهگیری سوژه می‌شود.

دوربین A9 سونی ، 4500 دلار قیمت دارد

از دیگر ویژگی‌های این دوربین جدید نیز می‌توان به توانایی ثبت تصاویر بدون خاموشی نمایاب، پشتیبانی از فرمت عکس فشرده نشده RAW، نمایاب اولد با رزولوشن 240×320 و سرعت 120 فریم بر ثانیه، لرزشگیر داخلی 5 محوره، دو خشاب کارت حافظه SD، پورت اترنت برای انتقال اطلاعات از طریق LAN و کنترلر مخصوص برای انتخاب دستی نقاط فوکوس خودکار اشاره کرد.

دوربین A9 سونی قرار است از ماه می (اردیبهشت ماه) با قیمت 4500 دلار روانه بازار شود.

دوربین A9 سونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه