تنوع رنگ های شیائومی می 6 بیش از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید

گوشی های موبایل شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) و شیائومی می 6 پلاس (Mi 6 Plus) چند روز قبل معرفی شدند. به عنوان برگ برنده مدل کوچکتر این محصول باید به وجود قدرتمندترین چیپست موبایل سال یعنی اسنپدراگون 835 و همچنین 6 گیگابایت حافظه رم در آن اشاره کرد. مهمترین نکته درباره محصول بالارده جدید این گوشی‌ساز محبوب چینی، قیمت شیائومی می 6 است که بدون شک این گوشی موبایل را تبدیل به پرفروش ترین محصول سال جاری شیائومی خواهد کرد. بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، تنوع رنگ های شیائومی می 6 بیش از آن چیزی است که در رویداد معرفی این گوشی موبایل عنوان شد. به این ترتیب، شانس افزایش فروش این دستگاه بیش از پیش می‌شود.

از آنجایی که رفته رفته به زمان عرضه این گوشی موبایل نزدیک می‌شویم، اکنون مشخص شده رنگ های شیائومی می 6 منحصر به چهار مورد عنوان شده در رویداد معرفی این محصول نیست و نسخه‌های بسیار بسیار بیشتری در راه بازار هستند. در جدیدترین لیستی که TENAA درباره نسخه مخصوص بازارهای چین این محصول منتشر کرده، علاوه مشخصات سخت افزاری عادی دستگاه همانند روزولوشن صفحه نمایش، اندازه و همچنین ظرفیت باتری، رنگ های شیائومی می 6 نیز دیده می‌شوند. تعداد کل این رنگ‌ها، یازده مورد است!

رنگ های شیائومی می 6

تنوع رنگ های شیائومی می 6 بی‌نظیر است

علاوه بر رنگ های قبلی عنوان شده در رویداد معرفی این محصول، هفت رنگ دیگر نیز وجود دارند. به این ترتیب رنگ های شیائومی می 6 علاوه بر مشکی، سفید، آبی و نقره‌ای، رنگ‌های طلایی، خاکستری، صورتی، طلایی Champagne، خاکستری تیره، گیلاسی و سیاه و سفید مات نیز خواهند بود. بد نیست بدانید اغلب رنگ های شیائومی می 6 تنها مخصوص بازارهای چین هستند. همچنین در صورت عرضه آن‌ها در دیگر کشورها، تعدادشان بدون شک محدود بوده و به سرعت فروخته خواهند شد. تنوع رنگ های شیائومی می 6 در نوع خود بسیار جالب است. آیا گوشی موبایل دیگری با چنین تنوع رنگ می‌شناسید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*