گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم

استقبال بی‌نظیر کاربران از گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم

طی اخبار پیشین، به وجود یک نسخه فوق‌العاده قدرتمند از گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) اشاره کردیم که دارای 6 گیگابایت حافظه رم بوده و ظرفیت داخلی آن 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. اگرچه قیمت نسخه دارای 6 گیگابایت رم گلکسی اس 8 پلاس بسیار بالاست، اما تعداد 150 هزار دستگاه عرضه شده برای نخستین سری پیش فروش کافی نبوده و تمامی آن‌ها، طی مدت پنج روز پیش خرید شدند. از قرار معلوم با توجه به استقبال بالا از این نسخه‌، سامسونگ برای تامین نخستین سری پیش فروش شده گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم در تنگنا قرار گرفته است.

همانطور که در مطالب پیشین به آن اشاره کردیم، انتظار می‌رفت بر اساس گفته‌های سامسونگ عرضه گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس‌های پیش فروش شده، از تاریخ بیست و یکم آوریل (اول اردیبهشت) آغاز شود، اما شرکت سازنده کمی جلوتر از زمان‌بندی حرکت کرده و در کشور خود، محصولات را در روز هفدهم آوریل (بیست و هشتم فروردین) به دست کاربران رساند.

گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم

بر اساس گفته‌های کاربران پیگیر نحوه توزیع پرچمداران جدید سامسونگ، در روز اول دویست و ده هزار و نهصد دستگاه به دست کاربران رسید، اما این میزان در روز دوم شدیدا کاهش پیدا کرده و به رقم شصت و سه هزار دستگاه رسید. از قرار معلوم، مشکل در تامین گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم سبب افت شدید در نرخ توریع دستگاه‌ها شده است. جالب است بدانید یک میلیون گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس توسط کاربران کشور کره جنوبی پیش خرید شده‌اند. این میزان استقبال را باید یک رکورد جدید در تاریخ بخش گوشی موبایل سامسونگ دانست.

محدودیت در عرضه گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم

بد نیست بدانید گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم اکنون منحصر به بازارهای کره جنوبی بوده و مدتی دیگر نیز تنها در بازارهای کشور چین عرضه خواهد شد، اما همانطور که تاکنون بارها مشاهده کرده‌ایم، عرضه نسخه جهانی آن از چند ماه دیگر غیر ممکن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه کاربران پولداری