مدل اگزینوسی گلکسی اس 8 سریع‌تر از مدل اسنپدراگونی آن است

در حال حاضر دو مدل از گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) وجود دارد. یک مدل اگزینوسی گلکسی اس 8 که از چیپست اگزینوس 8895 ساخت خود سامسونگ برخوردار است و دیگری به چیپست اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام مجهز شده است. مدل اسنپدراگونی این خانواده در کانادا، چین، ژاپن و ایالات متحده به فروش خواهد رسید و دیگر بازارها نیز ارائه‌کننده مدل اگزینوسی آن خواهند بود. لازم به ذکر است که هر دو چیپست ارائه‌کننده قابلیت‌ها، عملکردها و قدرت نسبتا یکسانی هستند.

هر دو چیپست اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 توسط تکنولوژی‌ پردازش 10 نانومتری FinFET شرکت سامسونگ تولید شده‌اند که ارائه‌کننده مودم‌های LTE Gigabit، بلوتوث 5.0 و غیره هستند. با این حال برخی از علائم وجود دارد که نشان می‌دهد یکی از این مدل‌ها نسبت به دیگری ارائه کننده عملکرد سریع‌تری است. به نقل از بنچمارک‌هایی که توسط سایت GSMArena به انتشار رسیده، مدل اگزینوسی گلکسی اس 8 ارائه‌کننده عملکرد گرافیکی نسبتا قدرتمندتری از دیگر مدل اسنپدراگونی این گوشی است.

مدل اگزینوسی گلکسی اس 8 تنها در حالت چند هسته‌ای قدرتمندتر است

عملکرد مدل حاوی اگزینوس 8895 این گوشی در حالت چند هسته‌ای در بنچمارک Geekbench 3 کمی سریع‌تر است، این درحالیست که مدل حاوی چیپست اسنپدراگون 835 در حالت تک هسته‌ای عملکرد سریع‌تری را ارائه می‌کند. نکته جذابی که در این بین وجود دارد، هر دو مدل گلکسی اس 8 در حالت تک هسته‌ای عملکرد قدرتمندتری را نسبت به گلکسی اس 7، نسل پیشین این گوشی ها ارائه می‌کنند. در سایر بنچمارک‌ها نیز، مدل اگزینوسی گلکسی اس 8 موفق شده امتیازات بیشتری را به دست آورد.

به نظر می‌رسد پردازشگر گرافیکی ARM Mali-G71 MP20 به کار رفته در اگزینوس 8895 قدرتمندتر از آدرنو 540 به کار رفته در چیپست اسنپدراگون 835 است و مدل اگزینوسی Galaxy S8 سامسونگ عملکرد قدرتمندتر خود را مدیون آن خواهد بود. در زیر می‌توانید تصاویری از امتیازات به دست آمده در بنچمارک‌های مختلف توسط این دو شرکت را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*