قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8

پاسخ سامسونگ درباره مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8

همانطور که در مطلب شکایت تعدادی از کاربران گلکسی S8 از قرمز شدن نمایشگر گوشی خود به آن اشاره کردیم، دسته‌ای از کاربران کره جنوبی که پرچمداران جدید سامسونگ را دریافت کرده‌اند، از وجود یک ایراد شاید نه چندان جدی در صفحه نمایش این دستگاه‌ها صحبت می‌کنند. بر اساس آخرین اخبار تازه، شرکت سازنده این رنگ مایل به قرمز نمایش داده شده در صفحه نمایش برخی از گوشی های گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) را یک ایراد و ضعف نمی‌داند. علاوه بر آن، طبق گفته‌های سامسونگ، ایراد قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را می‌توان به راحتی و با رفتن به تنظیمات بهینه‌سازی رنگ صفحه نمایش درست کرد.

همانطور که به آن اشاره کردیم، این ایراد زمانی مشخص شد که نخستین محصولات پیش خرید شده توسط کاربران کره جنوبی، در روز هفدهم آوریل (بیست و هشتم فروردین) به دست آن‌ها رسید. از آن زمان، چندین کاربران تصاویری از گوشی های موبایل خود ثبت کرده و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. اگر شما نیز در اطرافیان خود کاربری می‌شناسید که به تازگی یکی از پرچمداران جدید سامسونگ را خریداری کرده، درباره قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از آن‌ها سوال بپرسید.

قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8

مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 با رفتن به تنظیمات دستگاه رفع می‌شود

البته، حتی اگر وجود این ایراد به صورت رسمی نیز تایید شود، مشکل بزرگی پیش روی سامسونگ قرار نمی‌گیرد، چرا که در صورت عدم توانایی کاربران برای رفع قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با استفاده از تنظیمات دستگاه، می‌توان به روش‌هایی دیگر آن را رفع کرد. این مشکل، هر چه باشد با خرابکاری‌های گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) و تاثیر مخرب آن بر روی بازار گوشی موبایل سامسونگ قابل مقایسه نیست. طبق عقیده ناظران صنعتی، این بار به هیچ عنوان خبری از فراخوانی و جمع‌آوری دستگاه‌های توزیع شده نخواهد بود، چرا که مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس یک ایراد مرتبط با مسائل ایمنی نبوده و همچنین تنها در تعداد معدودی از محصولات عرضه شده مشاهده شده است.

از طرفی دیگر برخی افراد متخصص عقیده دارند ممکن است قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نشان‌دهنده مشکلات جدی‌تری باشد. به عقیده آن‌ها، این ایراد به چیپست دستگاه‌ها مرتبط بوده و سبب شده پردازشگر گرافیکی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به خوبی کار نکند. همچنین دسته‌ای دیگر از متخصصان معتقدند نسبت تصویر عجیب 18.5:9 که برای اولین بار در صفحه نمایش دو پرچمدار جدید سری S سامسونگ به کار رفته، سبب ایجاد بی‌ثباتی در ساختار صفحه نمایش آن‌ها شده است. اگر شما نیز گوشی های موبایل پیش خرید شده خود را دریافت کرده و با مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برخورد کرده‌اید، ابتدا به مسیر Settings > Display > Screen Mode > Color balance رفته و بعد از دستکاری تنظیمات مربوط به این بخش، نتیجه را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام.
    کسی در مورد گوشی های لایو دمو اطلاعتی داره؟
    یکی از دوستانم میگفت که ی سری افراد داشتن و از قرمز شدن صفحه میگن. اصطلاحا میگفت قرمزی داره، ینی چی؟؟؟ کسی میدونه؟
    آیا ی مشکل کلی هست در همه ی گوشی های لایو دمو یا خیر؟

  2. با عرض سلام من میخواستم ببینم که گوشی لایو دمو چه جور گوشی هستش؟ اگه میشه کمکم کنید میخوام بخرم سیمکارت نخوره برام مهم نیست فقط یه جواب خوب بهم بدین مرسی

  3. هر کاری که انجام میدن روی حساب و کتابه .. نور قرمز که روی صفحه هست نه مربوط به صفحه نمایشه نه مربوط به گرافیک و غیره . تنها نوری که چشم انسان رو اذیت نمیکنه نور قرمزه کم رنگه .. این بنده های خدا میدون که مردم جهان 24 ساعته سرشون توی گوشی هاشونه .

  4. در گذشت مرحوم مغفوره شادروان S8 برادر بزرگتر مرحوم مغفوره جوان ناکام note 7 را به اهالی سامی ها تسلیت عرض مینماییم.
    امید است به لطف و عنایت الهی note 7 به این سرنوشت شوم دچار نگردد
    صلوات