مشخصات فنی شیائومی می میکس 2

مشخصات فنی شیائومی می میکس 2 به صورت کامل لو رفت!

در شرایطی که توجه تمام کاربران به گوشی جدید شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) معطوف شده است، فروشگاه اینترنتی “GearBest” با لو دادن اطلاعات مربوط به مشخصات فنی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2)، تصویر آن را نیز پیش روی کاربران قرار داده که در نوع خود جذاب است.

اواسط اسفندماه سال گذشته شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد نمایشگر شیائومی می میکس 2 حدود 93 درصد بخش جلویی دستگاه را اشغال می‌کند؛ موردی که البته در این عکس نیز به وضوح دیده می‌شود. ولی این روزها یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای کاربران هنگام خرید تلفن های هوشمند، دوربین سلفی است. به همین جهت احتمالا شیائومی برای کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش، آن را فدا نخواهد کرد! در واقع در این تصویر خبری از دوربین دوم نیست.

به هر صورت با عبور از رندر احتمالا تقلبی این گوشی، به مشخصات فنی شیائومی می میکس 2 می‌رسیم.

مشخصات فنی شیائومی می میکس 2

با توجه به اطلاعات مندرج در وب‌سایت “GearBest”، گوشی می میکس 2 به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود که در این صورت تفاوت چندانی میان آن با شیائومی Mi 6 وجود نخواهد داشت. همچنین به نظر این گوشی قرار است در سه نسخه مختلف با 4 و 6 گیگابایت حافظه رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 8 گیگابایت حافظه رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش رسد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی نیز می‌توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن 1440×2540، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی (که البته در تصویر دیده نمی‌شود!) اشاره کرد. خوشبختانه این سایت اطلاعات مربوط به ابعاد گوشی شیائومی می میکس 2 را نیز اعلام کرده است که هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد!

در نهایت، کاربران با ثبت ایمیل خود می‌توانند از اضافه شدن گوشی شیائومی می میکس 2 به این فروشگاه باخبر شوند.

مشخصات فنی شیائومی می میکس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*