تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017

گالری تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017

نمایشگاه خودرو نیویورک 2017 (New York Auto Show 2017) یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرو در جهان و بزرگ‌ترین آن در آمریکا است که هر ساله در مرکز “Jacob K. Javits Convention Center” واقع در شهر منهتن برگزار می‌شود. اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه باعث شده تا خودروسازان کوچک و بزرگ کشورهای مختلف، جدیدترین دستاوردهای خود را در آمریکا پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند. حال اگر زمان کافی برای آشنایی با این اتومبیل‌های جدید را ندارید، شاید تماشای گالری تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017 ، بهترین گزینه باشد.

تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017

پیش از تماشای گالری تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017 ، بهتر است با برخی از بهترین خودروهای معرفی‌شده در منطقه منهتن آشنا شویم.

نسخه “Track Edition” از خودروی سوپر اسپورت نیسان جی تی آر (Nissan GT-R)، یکی از بهترین محصولاتی بود که در آمریکا به نمایش در آمد. ترکیب موتور قدرتمند V6 توربین دوقلو با سیستم‌های هوشمند، به اندازه‌ای کارآمد هستند که بتوان آن را اتومبیلی جدید و مخصوص جاده نامید. به علاوه، اعضای تیم نیسمو (Nismo) نیز در طراحی و توسعه سیستم تعلیق، تایرها و چرخ‌های سبک این خودرو مشارکت داشته‌اند تا محصول جدید نیسان از هر نظر بی‌نقص باشد.

در بخش داخلی تفاوت چندانی میان این نسخه جدید با مدل‌های قبلی وجود ندارد و شاید تنها مورد مهم آن را بتوان استفاده از صندلی‌های مشکی و قرمز شرکت “Recaro” در نظر گرفت.

تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017

اولین نسل خودروی آئودی آر 8 (Audi R8) در سال 2006 توسط این کمپانی آلمانی معرفی شد تا از آن به عنوان الگوی اصلی برای طراحی دیگر محصولات مسابقه‌ای این شرکت استفاده شود! در واقع، این خودرو نه‌تنها پاسخگوی نیاز خریداران عمومی برای داشتن یک خودروی شهری است، بلکه از آن برای رقابت و تست سرعت نیز می‌توان استفاده کرد. حال در نمایشگاه خودرو نیویورک 2017، جدیدترین نسل از این خودرو با نام “Audi R8 V10 LMS GT4” پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت تا باز هم شاهد نبوغ مهندسان آئودی باشیم.

اگرچه همانند دیگر محصولات این سری، LMS GT4 هم به موتور قدرتمند V10 تجهیز شده، ولی به منظور رعایت قوانین FIA GT4، سازندگان قدرت آن را به 495 اسب بخار (364 کیلووات) محدود کرده‌اند.

تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017

با اینکه عموما، طرفداران خودروهای اسپورت و لوکس بیشتر از خودروهای عضلانی و آف رود است، اما “NV Cargo X” یکی از جذاب‌ترین و البته بهترین خودروهای آف رود بود که در نیویورک نمایش داده شد. البته در گذشته، نیسان این خودرو را در نمایشگاه شیکاگو به معرفی کرده بود؛ اما نمایش دوباره آن در نیویورک یکی از بهترین اتفاق‌های این رویداد بزرگ محسوب می‌شود.

اتومبیل پیش رو که بر پایه “NV2500 HD” طراحی شده، با تایرهای 38 اینچی و گشتاور 752 نیوتون بر متری، عملکرد بی‌نظیری در عبور از مناطق مختلف دارد.

برای آشنایی با اتومبیل‌های بیشتر، بهتر است گالری تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017 را با یکدیگر تماشا کنیم.

گالری تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پس چرا ماشین های تسلا توو نمایشگاه نبودن ؟؟؟؟!?

  2. درست نیست ک خودمونو با یه کشور سطح اول مقایسه کنم ولی این نمایشگاه کجا و نمایشگاه دو ماه پیش تهران کجا !!!
    منظورم سطح امکانات نیست توو عکسهای نمایشگاه نیویورک مردم خیلی عادی نگاه میکنن و عکس میگیرن و فقط برا دیدن ماشین اوندن ن برای ….?
    ولی توو نمایشگاه تهران خیلی رک بگم مشخص بود خیلی ها ماشین ندیده بودن ،میدویدن برا سوارشدن ب مینی بوس ک فاصله ی ۲ دقیقه ای تا شهرافتاب رو زودتر برسن حالا خوبه ک ماشین سریع برمیگشت
    موقع دیدن ماشین هم بعضیها رو اگه کار نداشتی ایینه ها ماشین رو میکنندن حالا خوب بود فقط برا نگاه کردن اومده بودن همونا
    کاش ماهم یه روز ب اونجایی برسیم ک همش دنبال ? نباشیم و وقتی مثلا میریم نمایشگاه ماشین یا کتاب فقط دنبال ماشین یا کتاب باشیم نه دنبال ?