نسخه کانسپت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس منتشر شد

نسخه کانسپت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس منتشر شد

مدتی‌ست برنامه‌ای تحت عنوان کانسپ اندروید (Concept for Android) از سوی سونی و با هدف تست و اجرای سیستم عامل اندروید بر روی برخی گوشی های موبایل این کمپانی عرضه شده است. این شرکت فعال در زمینه تکنولوژی، گوشی اکسپریا ایکس (Sony Xperia X) را به عنوان محصول هدف جهت اجرای این برنامه مبتنی بر اندروید 7 نوقا در نظر گرفته و در همین راستا، به تازگی نسخه کانسپت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس را منتشر کرده است.

تغییرات اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس

عرضه نسخه کانسپت آپدیت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس سونی پس از انتشار فایل فکتوری ایمیج این نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید صورت گرفته و تغییراتی را به دنبال داشته که از جمله می‌توان به مواردی همچون بهبود در عملکرد بلوتوث و هشدارهایی مربوط به استفاده از باتری گوشی اشاره کرد. به علاوه اینکه، سرعت اجرای اپلیکیشن دوربین نیز در این نسخه از اندروید نوقا افزایش یافته است.

نسخه کانسپت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس منتشر شد

البته محدودتی نیز در این بین وجود دارد؛ در حال حاضر، عملیات نصب این سیستم عامل بر روی اکسپریا X تنها از طریق اتصال اسمارت فون به وای فای امکان‌پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است نصب این نسخه از اندروید بر روی گوشی های گوگل پیکسل و برخی از مدل‌های نکسوس باعث ایجاد اختلال در عملکرد سنسورهای اثر انگشت این محصولات شد. با این حال، به نظر می‌رسد شاهد رخ دادن این ایراد پس از آپدیت کانسپت اکسپریا ایکس نبودیم.

به گفته سونی، برنامه کانسپت اندروید سونی بنا به دلایلی تنها برای کاربران اروپایی عملیاتی شده و در حال اجراست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*