کنترل باتری گلکسی اس 8

تماشا کنید: روش‌های کنترل کیفیت باتری گلکسی اس 8 برای اطمینان از سلامت آن

بزرگانی همچون نوکیا و بلک بری، سال‌های طولانی در عرصه گوشی های موبایل پرچمداری کردند، اما امروز شاهد فروخته شدن حق استفاده از برند آن‌ها هستیم! اما کمپانی سامسونگ، در زمان پرچمداری نوکیا رده دوم فروش گوشی موبایل را در اختیار داشت و امروز نیز می‌بینیم با ظهور گوشی های هوشمند، رده اول میزان فروش گوشی موبایل در اختیار سامسونگ است. همانطور که می‌بینید، پیشینه این شرکت در عرصه گوشی موبایل بسیار قدیمی است. شکست پروژه تولید گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) و انفجار پیاپی این دستگاه‌ها را باید بزرگترین فاجعه در کل تاریخ بخش گوشی موبایل سامسونگ دانست. این غول کره‌ای برای جلوگیری از وقوع اتفاقی مشابه، از روش‌های گوناگونی برای کنترل باتری گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) استفاده کرده است.

سامسونگ بعد از ماه‌ها آزمایش بر روی پرچمدار ناموفق سری نوت، دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرد. این اتفاق، درس‌های خوبی به سامسونگ داد و این شرکت را مجبور کرد برای کنترل باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به روش‌های مختلفی متوسل شود. سامسونگ برای اطمینان از سلامت پرچمداران جدید خود، سخت‌ترین آزمایش‌های اطمینان از سلامت باتری را بر روی آن‌ها انجام داد، به طوری که تاکنون نمونه آن‌ها در صنعت مشاهده نشده است.

کنترل باتری گلکسی اس 8

یک گلکسی نوت 7 منفجر شده

بعد از گذشت چند هفته از رونمایی رسمی پرچمداران سری S سامسونگ، این غول کره‌ای برای نشان دادن قدردانی خود از کاربران جهان به خاطر اطمینان مجدد به این برند و پیش‌خرید فوق‌العاده محصولات جدید، ویدیویی را درباره روش‌های کنترل باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر کرد تا به آنان نشان دهد به سلامت کاربران اهمیت زیادی می‌دهد. سامسونگ با کنترل باتری گلکسی اس 8 مطمئن شد این منابع انرژی، همانند گذشته بیش از اندازه داغ نشده و منفجر نمی‌شوند.

نتیجه آزمایش‌های کنترل باتری گلکسی اس 8 مدتی دیگر مشخص می‌شود

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، این شرکت هرگونه احتمالی را در نظر گرفته است. به عنوان نمونه، شاهد سوراخ کردن یک باتری برای اطمینان از عدم انفجار آن در زمان وقوع چنین حادثه‌ای هستیم. نباید فراموش کرد گلکسی نوت 7 در زمان رونمایی سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد، اما مشکل آن بعد از چند هفته رفته رفته مشخص شد. بر اساس زمان‌بندی سامسونگ، از روز اول اردیبهشت ماه عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آغاز خواهد شد. بعد از توزیع محصولات به کاربران در سراسر جهان، می‌توان درباره سلامت کامل باتری آن‌ها قضاوت کرد. با توجه به دانش و تکنولوژی بالای سامسونگ که این بار با تجربه نیز همراه شده، بعید می‌دانیم مجددا مشکلی از بابت باتری مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد غول بزرگ فناوری…بود و نبود اس 8 پلاس مشکی فقط 10 روز دیگه