از این پس می‌توانید بوکمارک های اینستاگرام را در کالکشن های خصوصی ذخیره کنید

از این پس می‌توانید بوکمارک های اینستاگرام را در کالکشن های خصوصی ذخیره کنید

اگر از کاربران فعال اینستاگرام باشید، حتما می دانید که این شبکه‌ی به‌ اشتراک گذاری عکس در حال حاضر به شما اجازه می‌دهد که پست‌ها و تصاویر مورد علاقه‌ی خود را به صورت بوکمارک ذخیره کنید تا بعدا و هر زمانی که خواستید، مجددا بتوانید آنها را پیدا کنید. اما محدودیت این سیستم این است که به شما اجازه نمی دهد بوکمارک های ذخیره شده را مرتب کنید و یا آنها را بر طبق ویژگی‌هایشان، دسته‌بندی نمایید.

حالا در به‌روزرسانی جدیدی که بر روی اینستاگرام اعمال شده است، مدیران این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خبر داده اند که از این پس علاوه بر ذخیره‌ی بوکمارک ها، میتوانید آنها را در دسته‌بندی‌های مشخصی قرار دهید. بنابراین کاربران قادر خواهند بود که هر تعداد پست که علاقه‌مند هستند را در هر تعداد کالکشن قرار دهند و برای هرکدام نام متفاوتی قرار دهند.

از این پس برای بوکمارک کردن پست‌های مورد علاقه‌ی خود، درست مانند قبل، کافی است دست‌تان را بر روی آیکون بوکمارک زیر آن پست قرار دهید و چند لحظه نگه دارید تا بتوانید آن پست را به طور مستقیم در یک دسته‌بندی خاص ذخیره کنید. همچنین امکان ساخت دسته‌های جدید و ذخیره‌ی پست مورد نظر در آن دسته‌ی جدید نیز در همان لحظه وجود خواهد داشت.

از این پس می‌توانید بوکمارک های اینستاگرام را در کالکشن های خصوصی ذخیره کنید

گزینه‌ی دیگری که در این بخش وجود دارد، این است که می‌توانید با تپ کردن بر روی آیکون علامت مثبت در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه، دسته‌بندی جدیدی ایجاد کند و پست‌هایی که از قبل بوکمارک کرده‌اید را به آن دسته‌ی جدید اضافه کنید. برای دسترسی به این کالکشن‌ها هم کافی است که در صفحه‌ی پروفایل کاربری، بر روی تب saved تپ کنید تا به کالکشن‌های ذخیره شده‌ی خود دسترسی داشته باشید و نکته‌ی جذاب این است که تنها خود کاربر به این کالشکن‌های دسترسی خواهد داشت و این بخش به طور اختصاصی تنها برای او به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است که اگر می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، لازم است که نسخه‌ی ۱۰.۱۷ نرم افزار اینستاگرام برای آی او اس و یا اندروید را از فروشگاه‌های نرم افزاری اپ استور اپل و گوگل پلی دریافت و بر روی دیوایس خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام
    دوست عزیز چطوری میتونم کاری کنم همه یا شخص خاصی که پیج منو در اینستاگرام دنبال می کنند ( همون Followers من ) همیشه یا در مواقعی نبینند که من چه عکس هایی رو لایک کردم یا چه کامنت هایی میذارم ؟ من یه دوستی دارم استاد دانشگاه هست و اتفاقا دروس مختلف برنامه نویسی رو در دانشگاه تدریس میکنه ، نمیدونم چیکار میکنه که هر وقت دلش بخواد نمیذاره من ببینم که چه عکس هایی رو لایک کرده یا چه کامنت هایی رو گذاشته ؛ من شک ندارم با استفاده از اپلیکیشنی که خودش برنامشو نوشته این کار رو میکنه ؛ خواهش میکنم لطفا راهنمایی و کمکم کنید . با تشکر