بازي جديد خوک هاي بد محصول جديد Rovio عرضه شد + دانلود و تريلر

حدود یک ماه پیش در گجت نيوز خبر از انتشار بازی جدید Rovio دادیم و اکنون این بازی به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفته است. خوک های دوست داشتنی سری بازی های انگری بردز این بار در نقش اول ظاهر شده اند و می‌خواهند مجددا تخم پرندگان را بدزدند و این شما هستید که باید آن‌ها را در این راه، هدایت نمایید.

ابتدا پیشنهاد می کنیم ویدیوی تریلر زیبای این بازی را حتما مشاهده نمایید :

شاید بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که بازی «خوک‌های خبیث» هم سبکی مشابه با انگری بردز داشته باشد و با پرتاب کردن خوک ها به سمت پرندگان، مراحل به پایان رسند. اما خیلی از ما فراموش کرده بودیم که خوک‌ها نمی‌توانند پرواز کنند! پس چگونه قرار است به سراغ تخم مرغ ها برویم؟

شما در این بازی باید با وسایلی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، ماشین هایی را برای حمل و نقل خوک‌ها طراحی کنید. این قسمت بازی به شدت سرگرم کننده است چرا که ابزارهای بسیار متنوعی برای ماشین سازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای مثال می‌توانید به ماشین خود بادکنک ببندید تا آن را به پرواز در بیاورید یا به کمک یک موتور آتشین، با سرعت از روی دره ها بپرید. به نوعی می‌شود «خوک‌های خبیث» را ترکیبی از دو بازی «پرندگان خشمگین» و « الکس فوق‌العاده » دانست. در این نسخه از بازی بیش از ۶۰ مرحله طراحی شده است که در صورت پشت سر گذاشتن همه آن ها با سه ستاره، ۳۰ مرحله بازی پازلی جدید نیز برای شما گشوده خواهد شد.

اگر شما هم مثل من برای این بازی فوق‌العاده و شخصیت های دوست داشتنی اش هیجان زده هستید، بیش از این صبر نکنید و هرچه سریع تر جدید ترین محصول کمپانی Rovio را دریافت کنید.

قیمت :

  • – رایگان برای اندروید
  • –  ۰.۹۹ دلار برای آی‌او‌اس
  • – ۴.۹۹ دلار برای مک

دانلود :

این بازی برای کاربران اندروید به زودی بر روی کافه بازار قرار خواهد گرفت.

در وب سایت رسمی این بازی همچنین یک ویدیو دیگر با عنوان آکادکی پرواز Bad Piggies و همینطور یک Comic زیبا از این بازی قرار داده شده که در ادامه مطلب توجه شما را به دیدن آنها جلب می کنیم.

آکادمی پرواز بچه خوک های بد!


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*