والپیپرهای موبایل

دانلود باکیفیت ترین والپیپرهای موبایل برای اس 8 ، جی 6 و دیگر پرچمداران قدرتمند

تصویر پس‌زمینه و یا همان والپیپر، بیشترین چیزی است که در زمان کار کردن با یک سیستم کامپیوتری اعم از لپ تاپ یا دسکتاپ و همچنین حین کار کردن با گوشی موبایل به چشم می‌آید. اگر این عکس ثابت و قرار گرفته در پشت تمامی عناصر صفحه نمایش کیفیت خوبی نداشته باشد، کاربر از گشت و گذار در رابط کاربری وسیله خود خسته می‌شود. والپیپرهای موبایل باکیفیت، برعکس والپیپرهای دسکتاپ به ندرت پیدا می‌شوند. مخصوصا اگر رزولوشن صفحه نمایش گوشی موبایل کاربر کیو اچ‌دی (1440 در 2560) و بیشتر باشد، یافتن تصویر پس‌زمینه مناسب برای آن کمی مشکل کی‌شود. به همین دلیل، در این مطلب مجموعه‌ای از باکیفیت ترین والپیپرهای موبایل را جمع‌آوری کرده‌ایم.

نخستین چیزی که کاربر حین خرید یک گوشی به آن توجه می‌کند، اندازه صفحه نمایش و در ادامه مشخصات جانبی آن است. تمامی محتویات، بر روی این پنل نمایش داده شده و در واقع پل ارتباطی کاربر با سیستم عامل و سپس سخت افزار، صفحه نمایش است. حتی اگر قوی‌ترین پردازنده‌ نیز بر روی چیپست گوشی موبایل سوار شده باشد، بدون وجود صفحه نمایش با رزولوشن بالا، کیفیت واقعی محتوای پردازش شده مشاهده نمی‌شود.

این والپیپرهای موبایل برای تمامی گوشی‌ها قابل استفاده هستند

بعد از خرید یک گوشی دارای صفحه نمایش باکیفیت، بهترین کار دریافت والپیپرهای موبایل با رزولوشن بالا برای آن است تا به این ترتیب از حداکثر توان پنل قدرتمند قرار گرفته در بخش جلویی گوشی استفاده شود. مزیت والپیپرهای موبایل با کیفیت و رزولوشن بالا، امکان استفاده از آن‌ها در گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش ضعیف‌تر است. اگر کاربری این والپیپرهای موبایل را بر روی پس‌زمینه صفحه نمایش اچ‌دی و یا فول اچ‌دی خود قرار دهد، باز هم حداکثر استفاده را بسته به قابلیت دستگاه خود خواهد برد. نسخه کم‌حجم این والپیپرهای موبایل در گالری زیر قابل مشاهده هستند. تمامی آن‌ها را می‌توانید در قالب یک فایل زیپ از انتهایی‌ترین قسمت مطلب دانلود کنید. همچنین اگر در مشاهده فایل‌های زیپ مشکل دارید، می‌توانید با کلیک بر روی لینک دوم تصاویر را به صورت جداگانه و تکی دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*