هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیکتر شد

هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد

اوایل اسفندماه سال گذشته بود که هواوی از جدیدترین گوشی برند آنر خود، یعنی هواوی آنر V9 رونمایی کرد. این گوشی موبایل با نمایشگری QHD، دوربینی 3 بعدی و رم 6 گیگابایتی خبر از محصولی با امکانات خاص می‌دهد.

بازار چین نخستین بازاری بود که هواوی آنر وی 9 (Huawe Honor V9) در آن عرضه شد. البته کمپانی سازنده اعلام کرد که این اسمارت فون چینی در دیگر کشورها و بازارهای بین‌المللی با نام هواوی آنر 8 پرو شناخته خواهد شد که در حال حاضر در چند کشور اروپایی در دسترس قرار گرفته است.

اما به تازگی سازندگان هواوی آنر V9 موفق به اخذ گواهی بلوتوث از گروه SIG برای مدلی از این گوشی به شماره سریال DUK-L09 شده‌اند که نشان می‌دهد عرضه آن به زودی در دیگر بازارهای جهانی نیز آغاز خواهد شد.

هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیکتر شد

متاسفانه هنوز زمان عرضه و فروش آن و نیز قیمت آنر وی 9 در اپراتورهای مختلف مشخص نشده است. با این حال، شاید خوب باشد بدانید، این محصول با قیمت 2999 یوان چین (معادل 435 دلار و 413 یورو) در کشور چین به فروش می‌رسد.

مشخصات و قیمت هواوی آنر V9

هواوی آنر وی 9 (یا همان آنر 8 پرو در دیگر کشورها) مشخصات و قابلیت‌های جذابی دارد؛ پردازنده مرکزی این گوشی موبایل توسط خود هواوی ساخته شده و مدل آن HiSilicon Kirin 960 است. در کنار این پردازنده قدرتمند، رم 4 یا 6 گیگابایتی (بسته به انتخاب کاربر) و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا قرار گرفته که دست شما را برای ذخیره‌سازی اطلاعات باز گذاشته است.

هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیکتر شد

از دیگر مشخصات وی 9 می‌توان به نمایشگر 5.7 اینچی از نوع LCD TFT خازنی بارزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (QHD)، دوربین اصلی دوگانه (هر کدام 12 مگاپیکسل) با قابلیت مدل‌سازی 3 بعدی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 7 نوقا به همراه رابط کاربری EMUI 5.0 اشاره کرد.

آنر V9 در سه مدل تولید شده که قیمت هرکدام نیز به صورت زیر است:

  • قیمت مدل دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۵۹۹ یوآن (۳۵۷ دلار)
  • قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۹۹۹ یوآن (۴۳۶ دلار)
  • قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۳۴۹۹ یوآن (۵۰۸ دلار)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام احتمالش چقدره تا ماه رمضون بیاد؟؟؟چون صدردصد اگه تا رمضون نیاد میرم انر 8 میخرم
    خدایش از اسفند سال پیش منتظرم بیاد اگه تا رمضون نیاد از خیرش میگذرم