آیا منتظر گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه باشیم؟

تصویر جدیدی از گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه منتشر شد

اخیرا شایعاتی منتشر شده که سامسونگ قصد دارد یکی از پرچمداران سال 2017 خود را به دوربینی با دو لنز مجهز کند. امروز نیز تصویری از فبلت گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه منتشر شد که درستی این ادعا را قوت بخشیده است.

چند هفته پیش تصویری منتشر کردیم که در آن یک گوشی سامسونگ مجهز به دوربینی با دو لنز عمودی نشان داده شده بود که به نظر می‌رسید نمونه اولیه‌ای از گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه باشد. ظاهرا سامسونگ در نظر داشت تا دوربین اصلی پرچمدار قدرتمند خود را به دو لنز مجزا مجهز کند. حال با انتشار تصویر جدید، این شایعه بیش از پیش رنگ واقعیت به خود گرفته است.

گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه یا گلکسی نوت 8 ؟

البته دور از ذهن نیست که این عکس، در واقع سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) باشد. همانطور که می‌دانید، حدس و گمان‌های زیادی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه مدل بعدی سری گلکسی نوت کره‌ای‌ها شباهت زیادی به گلکسی اس 8 داشته باشد؛ با این تفاوت که نوت 8 کمی بزرگتر بوده و به قلم سامسونگ نیز مجهز خواهد شد. نظریه دیگر نیز این است که این تصویر کاملا تقلبی‌ست و بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

پیش از معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس همه منتظر بودند تا پرچمداران سال 2017 سامسونگ را با دوربین دوگانه ببینند. اما رونمایی از این گوشی های موبایل، به همه حدس و گمان‌ها در خصوص دوربین دردانه‌های کره‌ای پایان داد.

به عکس بازگردیم؛ قاب جلوی این گوشی شباهت قابل توجهی به گلکسی +S8 دارد. بنابراین اگر این فرضیه درست باشد، باید گفت که سامسونگ تصمیم درستی در خصوص تولید گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه گرفته است؛ مخصوصا اینکه لنز این دوربین ها به صورت عمودی قرار داده شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. پس سنسور اثر انگشتش کجاست ؟! به صورت کاملا محسوسی قلابی هست

  2. اگرم باشه این نوت 8
    اما خیلی زشته پشتش
    100% یه چیز چینیه و واقعیت نداره که نوت 8 باشه

  3. من که تا حالا ندیدم دوربین سامسونگ شکل دایره داشته باشن بیشتر به شکل مربع یا مستطیل و احمتال داره دست ساز . خیلی ها تو چین این کار میکنن

  4. عالیه من s7دارم خیلی فوق العادست