گلکسی سی 9 پرو بر روی وب‌ سایت تنا رویت شد

گلکسی سی 9 پرو بر روی وب‌ سایت تنا رویت شد

به تازگی یکی از مدل‌های جدید گلکسی سی 9 پرو (Samsung Galaxy C9 Pro) بر روی وب سایت نهاد مخابراتی استانداردگذاری تنا دیده شده است. این مدل جدید از همان مشخصات مدل استاندارد برخوردار است، با این تفاوت که سازندگان تصمیم گرفته‌اند فضای ذخیره‌سازی داخلی آن را به ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند تا از این نظر، این دیوایس نیز بتواند هم‌سطح با اسمارت فون های اندرویدی قدرتمند بازار، امکاناتی کافی را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار دهد.

این مدل جدید با شماره مدل SM-C9008 بر روی پایگاه آنلاین این نهاد چینی قرار گرفته است و نسبت به مدل اصلی گلکسی سی 9 پرو که با شماره مدل SM-C9000 و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی در ماه اکتبر سال گذشته معرفی شده بود، فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارد. در ضمن یکی دیگر از تفاوت‌های این دو مدل نیز به رنگ‌های قابل سفارش آنها مربوط می‌شود.

مدل جدید گلکسی سی 9 پرو در چه رنگ‌هایی به فروش می‌رسد؟

گلکسی سی 9 پرو بر روی وب‌ سایت تنا رویت شد

سامسونگ رنگ‌های متنوعی شامل طلایی، طلایی سرخ (پینک گلد) و مشکی را برای مدل اولیه‌ی گلکسی سی 9 پرو معرفی کرده بود، اما این مدل جدید تنها در دو رنگ مشکی و طلایی بر روی وب سایت تنا لیست شده است. گفتنی است که به غیر از این اطلاعات، جزییات دیگری درباره‌ی مدل جدید سی 9 پرو اعلام نشده است و هنوز نمیدانیم که عرضه‌ی عمومی آن در چه تاریخی و با چه برچسب قیمتی انجام خواهد گرفت؛ در ضمن هنوز مشخص نیست که آیا این مدل تنها داخل کشور چین به فروش خواهد رسید و یا کاربران سایر نقاط جهان نیز قادر به خریداری آن خواهدن بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*