جذاب‌ترین رندر آیفون 8 بر مبنای توضیحات یکی از کارمندان فاکسکان منتشر شد!

جذاب‌ترین رندر آیفون 8 بر مبنای توضیحات یکی از کارمندان فاکسکان منتشر شد!

اپل تا به اینجای کار و در زمینه‌ی آیفون 8 (iPhone 8) موفق شده است تقریبا جلوی درز تصاویر مربوط به این اسمارت فون بگیرد و نسبت به نسل‌های قبلی، به نظر می‌رسد که مدیران کوپرتینویی سخت‌گیری بیشتری برای حفظ اسرار مربوط به طراحی و مشخصات سخت افزاری این محصول در پیش گرفته‌اند.

البته قطعا حتی اگر این کمپانی سازنده، اپل هم باشد، نمی‌تواند جلوی صحبت‌ها و خبررسانی کارمندان زنجیره‌ی تامین قطعات و کارخانجاتی که آیفون های جدید در خطوط تولید آنها مونتاژ می‌شوند را بگیرد. به تازگی یکی از کارمندان فاکسکان -غول تایوانی که در زمینه‌ی تامین قطعات سخت افزاری و مونتاژ آنها از بزرگترین شرکای اپل محسوب می‌شود- اطلاعات جدیدی را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده و صحبت‌های جالبی درباره‌ی نحوه‌ی طراحی پرچمدار جدید اپل داشته است.

گویا اپل در حال حاضر دو طراحی برتر را برای آیفون 8 خود در نظر گرفته است و با پیش‌روی در روند طراحی و توسعه، یکی از این طراحی‌ها به عنوان طرح نهایی انتخاب شده و به مرحله‌ی تولید خواهد رسید. بر طبق گزارشی که از سوی خبرگزاری iDrop News منتشر شده است، آنها اطلاعاتی از سوی یکی از کارمندان فاکسکان دریافت کرده‌اند که بر مبنای آن، اپل دو طراحی متفاوت را برای این مدل از گوشی های هوشمند خود انتخاب کرده است که یکی از آنها، دارای اسکنر تشخیص اثر انگشت (تاچ آیدی) در زیر قسمت شیشه‌ای نمایشگر خود است و در طرح دوم نیز، تاچ آیدی به پنل پشتی و نزدیکی دوربین انتقال یافته است.

رندر آیفون 8 بر مبنای توضیحات کارمند فاکسکان طراحی شده است

جذاب‌ترین رندر آیفون 8 بر مبنای توضیحات یکی از کارمندان فاکسکان منتشر شد!

تا به این لحظه، این گزارش یکی از معتبرترین شواهدی محسوب می‌شود که ما درباره‌ی نسل بعدی آیفون‌های اپل در اختیار داریم و در واقع می‌توانیم بگوییم که توضیحات این کارمند فاکسکان، قطعی‌ترین اطلاعاتی هستند که ما از سبک طراحی آیفون 8 به دست آورده‌ایم. بر همین اساس، بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، بر مبنای اطلاعاتی که این کارمند به آنها ارائه کرده است، رندر سه بعدی زیبایی را از این مدل طراحی کرده است.

یک نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع‌ پنل‌های اولد با حاشیه‌هایی بسیار اندک در حد ۴ میلی‌متر، حذف دکمه‌ی هوم سخت افزاری و حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر به طور تقریبا کامل، یک دوربین سلفی با طراحی «نامرئی»، شیشه‌ی دو و نیم بعدی بر روی پنل جلویی و پنل پشتی، پشتیبانی از شارژ وایرلس، دوربین اصلی دوگانه با طراحی عمودی و قرارگیری فلش دوگانه در میان لنزهای دوربین، از مهم‌ترین ویژگی‌‌های توصیف شده توسط این فرد مطلع به حساب می‌آیند که در طراحی بالا نیز آنها را مشاهده می‌کنید.

البته قطعا تمام این توضیحات و موارد مطرح شده از سوی این فرد میتواند تنها بر مبنای شنیده‌ها و شایعات مطرح شده در داخل کارخانه باشد و ممکن است که هیچ‌کدام از آنها در نهایت به محصول نهایی راه پیدا نکنند. اما با این وجود، این رندر محتمل‌ترین طرحی است که تا این لحظه از آیفون 8 اپل در اختیار داریم؛ بنابراین نظر خود درباره‌ی آن را با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید: آیا این طراحی عجیب و بسیار متفاوت، می‌تواند رکود طراحی آیفون‌های اپل را از بین ببرد؟ آیا شما برای خرید این محصول حاضرید قیمت بالایی پرداخت کنید؟

گالری تصاویر رندر آیفون 8 بر مبنای اطلاعات کارمند فاکسکان

جذاب‌ترین رندر آیفون 8 بر مبنای توضیحات یکی از کارمندان فاکسکان منتشر شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*